Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#1 2015-05-01 00:38:26

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Rozwój postaci

W tym temacie znajdziecie:
1. Tabelę doświadczenia - czyli ile doświadczenia potrzebujemy do następnego poziomu i co za to dostaniemy
2. Jak i gdzie podliczać uzyskane doświadczenie, punkty nauki i złoto
3. Statystyki
4. Klasy postaci - unikalne klasy, charakteryzujące rozwój i talenty naszej postaci
5. Cechy

1. Tabela doświadczenia



1poziom- 0 Doświadczenia
2poziom - 1000 Doświadczenia
3poziom - 2000 Doświadczenia
4poziom - 3200 Doświadczenia
5poziom - 4500 Doświadczenia
6poziom - 6000 Doświadczenia
7poziom - 7500 Doświadczenia
8poziom - 9000 Doświadczenia
9poziom - 11000 Doświadczenia
10poziom - 13000 Doświadczenia
11poziom - 16000 Doświadczenia
12poziom - 20000 Doświadczenia
13poziom - 25000 Doświadczenia
14poziom - 31000 Doświadczenia
15poziom - 38000 Doświadczenia
16poziom - 46000 Doświadczenia
17poziom - 55000 Doświadczenia
18poziom - 65000 Doświadczenia
19poziom - 76000 Doświadczenia
20poziom - 88000 Doświadczenia
21poziom - 101000 Doświadczenia
22poziom - 115000 Doświadczenia
23poziom - 130000 Doświadczenia
24poziom - 146000 Doświadczenia
25poziom - 163000 Doświadczenia



Co każdy kolejny poziom dostajemy bonus + 300 reiatsu.

2. Podliczanie nagród



Nagrody za misje podliczamy w biurze, w temacie Doświadczenie, punkty nauki, złoto. Instrukcja odnośnie tego jak to robić znajduje się w tym drugim linku.

3. Statystyki



Opis statystyk znajduje się tutaj, w punkcie 5-tym.

4. Klasy postaci



Postać każdego gracza na forum posiada swoją własną klasę co czyni postacie jeszcze bardziej unikalne. Każda postać ma do wyboru dwie z poniższych klas:

- Berserker - za każde zwiększenie siły w walce o 100 reiatsu dostajemy +3 statystyki do 10 poziomu i +2 od 10 poziomu w górę, oraz +10 do wytrzymałości na początku gry
- Żak - szybsze uczenie się umiejętności (czas treningu skracany o połowę) + jedna umiejętność do 5 poziomu do wyboru za darmo
- Szermierz - za każde zwiększenie szybkości lub zręczności w walce o 100 reiatsu dostajemy +2 statystyki
- Bard - Premia do otrzymywanych nagród - każda otrzymywana nagroda jest zwiększana o 50%
- Naukowiec - Dzięki temu dostajemu dodatkowe + 100 reiatsu za każdy poziom oraz +300 dodatkowego reiatsu na początek
- Kasiarz - artykuły w sklepie oraz umiejętności mają 25% zniżki, a dodatkowo na start otrzymujemy 50 złota i 20 punktów nauki
- Antymagik - Obniża działanie ataków przeciwnika, opartych na reiatsu o 1/4
- Mistrz Reiatsu - Zwiększa działanie ataków własnych, opartych na reiatsu o 1/4
- Agresor - Zwiększa działanie ataków własnych, nie opartych na reiatsu o połowę
- Kulturysta - Zmniejsza działanie ataków przeciwnika, nie opartych na reiatsu o połowę
- Alchemik - Wzmacnia działanie wszystkich przedmiotów ze sklepu o połowę, jednak cena ich zakupu rośnie o 30%
- Łowca - Wszelkie ataki dystansowe są o połowę mocniejsze i szybsze (nie kumuluje się z Mistrz Reiatsu)
- Człowiek Demolka - wytrzymałość obiektów otoczenia *0,5.
- Sprinter - Szybkość technik Shunpo, Sonido itp *1,5, koszt 0,5.
- Empata - obecność każdego sojusznika\przyjaciela zwiększa reiatsu o *0,2 na czas ich obecności nieopodal. Ale każda ich śmierć obniża je o połowę.
- Palladyn - Jego obecność zwiększa reiatsu wszystkich sojuszników o *0,3.

5. Cechy



Przez intensywne treningi, oraz szlifowanie danej umiejętności, dana postać może się stać pionierem w swojej dziedzinie i dzięki temu zdobyć przewagę na polu bitwy. Za każdym razem, kiedy nasza postać będzie często używać danej umiejętności w fabule (na przykład byakurai, albo sonido), mistrz gry ma prawo przyznać nam wraz z nagrodą za fabułę, bonus do tej umiejętności. Jaki to będzie bonus? To już zależy od subiektywnej oceny prowadzącego/prowadzącej.
Jednak należy uważać, aby nie wyjść z wprawy, gdyż tego typu bonusy są co prawda dodawane na stałe, jednak jeśli nasza postać zaniedba trening, i przestanie ich używać, może wyjść z wprawy, tracąc część, lub nawet całość wcześniej zebranego bonusu!
Aby zyskać bonus do danej umiejętności, należy jej użyć minimum 3 razy w jednej fabule.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.erableacha.pun.pl busy Holandia hero grzejniki kermi wrocław