W tym temacie znajdziecie: 1. Tabelę doświadczenia - czyli ile doświadczenia potrzebujemy do następnego poziomu i co za to dostaniemy 2. Jak i gdzie podliczać uzyskane doświadczenie, punkty nauki i złoto 3. Statystyki 4. Klasy postaci - unikalne klasy, charakteryzujące rozwój i talenty naszej postaci 5. Cechy
1. Tabela doświadczenia
1poziom- 0 Doświadczenia 2poziom - 1000 Doświadczenia 3poziom - 2000 Doświadczenia 4poziom - 3200 Doświadczenia 5poziom - 4500 Doświadczenia 6poziom - 6000 Doświadczenia 7poziom - 7500 Doświadczenia 8poziom - 9000 Doświadczenia 9poziom - 11000 Doświadczenia 10poziom - 13000 Doświadczenia 11poziom - 16000 Doświadczenia 12poziom - 20000 Doświadczenia 13poziom - 25000 Doświadczenia 14poziom - 31000 Doświadczenia 15poziom - 38000 Doświadczenia 16poziom - 46000 Doświadczenia 17poziom - 55000 Doświadczenia 18poziom - 65000 Doświadczenia 19poziom - 76000 Doświadczenia 20poziom - 88000 Doświadczenia 21poziom - 101000 Doświadczenia 22poziom - 115000 Doświadczenia 23poziom - 130000 Doświadczenia 24poziom - 146000 Doświadczenia 25poziom - 163000 Doświadczenia
Co każdy kolejny poziom dostajemy bonus + 300 reiatsu.
2. Podliczanie nagród
Nagrody za misje podliczamy w biurze, w temacie Doświadczenie, punkty nauki, złoto. Instrukcja odnośnie tego jak to robić znajduje się w tym drugim linku.
3. Statystyki
Opis statystyk znajduje się tutaj, w punkcie 5-tym.
4. Klasy postaci
Postać każdego gracza na forum posiada swoją własną klasę co czyni postacie jeszcze bardziej unikalne. Każda postać ma do wyboru dwie z poniższych klas:
- Berserker - za każde zwiększenie siły w walce o 100 reiatsu dostajemy +3 statystyki do 10 poziomu i +2 od 10 poziomu w górę, oraz +10 do wytrzymałości na początku gry - Żak - szybsze uczenie się umiejętności (czas treningu skracany o połowę) + jedna umiejętność do 5 poziomu do wyboru za darmo - Szermierz - za każde zwiększenie szybkości lub zręczności w walce o 100 reiatsu dostajemy +2 statystyki - Bard - Premia do otrzymywanych nagród - każda otrzymywana nagroda jest zwiększana o 50% - Naukowiec - Dzięki temu dostajemu dodatkowe + 100 reiatsu za każdy poziom oraz +300 dodatkowego reiatsu na początek - Kasiarz - artykuły w sklepie oraz umiejętności mają 25% zniżki, a dodatkowo na start otrzymujemy 50 złota i 20 punktów nauki - Antymagik - Obniża działanie ataków przeciwnika, opartych na reiatsu o 1/4 - Mistrz Reiatsu - Zwiększa działanie ataków własnych, opartych na reiatsu o 1/4 - Agresor - Zwiększa działanie ataków własnych, nie opartych na reiatsu o połowę - Kulturysta - Zmniejsza działanie ataków przeciwnika, nie opartych na reiatsu o połowę - Alchemik - Wzmacnia działanie wszystkich przedmiotów ze sklepu o połowę, jednak cena ich zakupu rośnie o 30% - Łowca - Wszelkie ataki dystansowe są o połowę mocniejsze i szybsze (nie kumuluje się z Mistrz Reiatsu) - Człowiek Demolka - wytrzymałość obiektów otoczenia *0,5. - Sprinter - Szybkość technik Shunpo, Sonido itp *1,5, koszt 0,5. - Empata - obecność każdego sojusznika\przyjaciela zwiększa reiatsu o *0,2 na czas ich obecności nieopodal. Ale każda ich śmierć obniża je o połowę. - Palladyn - Jego obecność zwiększa reiatsu wszystkich sojuszników o *0,3.
5. Cechy
Przez intensywne treningi, oraz szlifowanie danej umiejętności, dana postać może się stać pionierem w swojej dziedzinie i dzięki temu zdobyć przewagę na polu bitwy. Za każdym razem, kiedy nasza postać będzie często używać danej umiejętności w fabule (na przykład byakurai, albo sonido), mistrz gry ma prawo przyznać nam wraz z nagrodą za fabułę, bonus do tej umiejętności. Jaki to będzie bonus? To już zależy od subiektywnej oceny prowadzącego/prowadzącej. Jednak należy uważać, aby nie wyjść z wprawy, gdyż tego typu bonusy są co prawda dodawane na stałe, jednak jeśli nasza postać zaniedba trening, i przestanie ich używać, może wyjść z wprawy, tracąc część, lub nawet całość wcześniej zebranego bonusu! Aby zyskać bonus do danej umiejętności, należy jej użyć minimum 3 razy w jednej fabule.
|