Instynkt bestii Przechodzi, reszta pozostaje niezaakceptowana.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Pomysł numer 4 trochę dużo podchwycone ze sklepu ale taniej i są nowe specjały tak że proszę o surową ocenę bo chyba się zagalopowałem trochę
Alchemia (Tylko dla baunto bo to oni powinni być w tym specjalistami)
Alchemia lvl1
Pozwala na tworzenie mikstur i innych środków chemicznych za złoto (liczone od sztuki)
- Ładunki wybuchowe
* Bomba o sile 10 za 2 złota
* Bomba o sile 25 za 5 złota
* Bomba kukaku (uniemożliwia/przerywa atak wroga przez 1 post) za 10 złota
* Bomba dymna za 5 złota
- Trucizny
* Wyniszczającej (Co każdy post do końca walki przeciwnik traci po 1 punkcie od każdego atrybutu lecz bez utraty reiatsu) za 5 złota
* Wypalającej (przeciwnik traci 400 reiatsu na każdy post do końca walki) za 15 złota
- Mikstury
* Lecznicza (leczy wszystkie obecne rany oprócz śmierci i trucizn) za 2 złota
* Uodparniająca na reiatsu (tak jak Antyrei) za 2 złota
* Regenerująca reiatsu (regeneruje 1/4 reiatsu) za 5 złota
Wymagania 5lvl 50 pn
Alchemia lvl2
Pozwala na tworzenie dodatkowych mikstur i innych środków chemicznych za złoto (liczone od sztuki)
- Ładunki wybuchowe
* Bomba o sile 50 za 10 złota
* Bomba błyskowa (oślepia przeciwników patrzących w kierunku bomby na 2 posty) za 10 złota
- Trucizny
* Usypiająca (zręczność x0,5 na okres 5 postów) za 15 złota
* Osłabiająca (siła x0,5 na okres 5 postów) za 15 złota
* Spowalniająca (szybkość x0,5 na okres 5 postów) za 15 złota
* Oszałamiająca (wytrzymałość x0,5 na okres 5 postów) 15 złota
- Mikstury
* Uzdrawiająca (leczy wszystkie rany i trucizny) za 5 złota
* Zwracająca reiatsu (regeneruje 1/2 reiatsu) za 10 złota
-Inne
* wabik na pustych za 5 złota
Wymagania 10 poziom 100 pn
Alchemia poziom 3
Pozwala na tworzenie niemal wszystkich mikstur i innych środków chemicznych za złoto (liczone od sztuki)
- Ładunki wybuchowe
* Bomba o sile 100 za 20 złota
* Bomba o sile 200 za 40 złota
- Trucizny
* Paraliżująca (okres 3 postów)-20 złota
- Mikstury
* Wskrzeszenia (wskrzesza martwą osobę i uzdrawia ze wszystkiego, osoba taka nie traci - 10 % doświadczenia za śmierć) za 30 złota ^
* Nowego reiatsu (regeneruje całe reiatsu) za 20 złota
* Boskiej mocy (Reiatsu *1,25) za 15 złota ^
-Inne
* Strzykawki z adrenaliną- Działają na tej zasadzie że przez okres 5 postów zwiększają siłę razy 4. Gdy okres pięciu postów się skończy, siła spada do 10% z ogólnej siły. Koszt- 10 złota
* Pył narkotyczny- Można go użyć na dwa sposoby. Pierwszy to rozpylić go wokół siebie, a drugi to sprawić by inna osoba się go nawdychała. Daje skutek podobny do Zanpakutou Aizena, czyli wywołuje iluzję taką jaką chcemy, na okres 5 postów. Nie można go używać w walce. Koszt- 15 złota
* Pył kodo (woreczek Jego właściwość to kłopoty z kontrolą reiatsu, koncentracją, pamięcią. Gdy obrzucić tym pyłem przeciwnika, to nie będzie on mógł rzucać jakichkolwiek kidou inne rasy też tylko na przykład w wypadku pustego będzie to brak zaklęc jak cero przez okres 5 tur oraz również w tymże okresie jego umiejętności jak shunpo oraz chociażby zwiększanie statystyk za pomocą reiatsu kosztuje 2 razy więcej reiatsu. Jeśli zaś chodzi o umiejętności jak wyzwalanie shi-kai czy ban-kai to jest to możliwe dopiero po 3 turach za 10 złota ^
* Pigułka odporności (wytrzymałość *1,25) za 5 złota ^
* Pigułka szybkości (szybkość *1,25) za 5 złota ^
* Pigułka refleksu (zręczność *1,25) za 5 złota ^
* Pigułka siły (siła *1,25) za 5 złota ^
- Możliwość stworzenia własnej za zgodą Administratora
Wymagania 15 poziom 150 pn
^- można użyć tylko raz na bitwę
Ostatnio edytowany przez Rafael (2012-07-23 13:37:24)
Offline
Tworzenie broni i specjalnych przedmiotów to już jak dla mnie przesada... sklep i waluta powstały w jasnym celu, aby się wzajemnie uzupełniać. Później jeszcze przekształci się w to, że albo gracze będą robić ,,miksturki na życie i reiatsu" albo będą robić przedmioty bez potrzeby wydawania kasy. Zaraz zrobi się z tego coś na rodzaj gier jak Tibia, Metin, nie wiem... Warcraft i inne bzdety. To by była już zupełna kompromitacja forum
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Dlatego wszystko jest czarno na białym (właściwie tu biało na czarnym), wiesz w te tytuły które podałeś gra naprawdę dużo osób ale mniejsza o to, życie ??, co do możliwych wersji rozwinięcia tego przecież i tak będziesz miał wszystko pod kontrolą, a koszty na każdy przedmiot tu są. Może nie mam akurat lepszego pomysłu ale uważam że to w takiej formie było by dość dobrym urozmaiceniem rozgrywki rasą baunto i na pewno by do niej zachęcało, bo chciał bym aby każdą rasą było fajnie grać na swój indywidualny sposób. Zrobiło by się temat w klimatach sklepu i tam by sobie pędzili, sporządzali itp. za pomocą tego. Jak dla mnie lekką kompromitacją zawsze jest rasa którą nikt nie gra bo "nie warto"
Offline
Co racja to racja. Bounto nie są najpotężniejszą rasą, ale mimo wszystko to nie oznacza, że są słabi, biorąc pod uwagę bonusy do lalki, przewagę liczebną nad przeciwnikiem i kilka mocnych umiejętności. Ale zastanowię się nad tym pomysłem.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Po dłuższym zastanowieniu uważam, że ten pomysł z alchemią będzie przesadą, dlatego zostaje. Przechodzi instynkt bestii.
Nagroda dla Rafaela: 200 doświadczenia, 3 punkty nauki, 3 złota
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
pomysł nr 5
Mianowicie chodzi o to żeby umiejętności od rangi nie wymagały nauczenia, chcę tego ponieważ jak są nowi gracze to od razu są obarczani treningiem 3 umiejętności w przypadku shinigami 5 bo kidou, podejrzewam że może to trochę zniechęcać szczególnie kiedy popatrzą ile umiejętności jest przed nimi i może to ich skutecznie zniechęcić na starcie.
A i nie wiedziałem żeby ktokolwiek się ich uczył zwykle po prostu się one pojawiały bez treningu wiem hoffman że ty już masz wszystko za sobą.
Umiejętności za pn normalnie trenowało by się tak jak do tej pory
Offline
Umm, popieram! Z tego co wyliczyłem z Karoxerem (a tak, do tego potrzebne było skomplikowane działanie matematyczne na poziomie studiów) na opanowanie trzech pierwszych umek trzeba 13 dni. 9 na opanowanie i 4 jako czas oczekiwania między treningami. Komediodramat.
Offline
Rafael byś spojrzał do treningów to zobaczył byś, że mam jeszcze wiele przed soba...
Aczkolwiek tutaj masz rację. W porządku, akceptuję. Ale w takim układzie proponuję aby nowi, którzy sobie te umiejętności wytrenowali, otrzymali rekompensatę w wysokości 10 punktów nauki za każdą umiejętność za niepotrzebną stratę czasu.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Nowy pomysł mianowicie.
Zabity gracz traci 10 % swojego doświadczenia, a jak wiadomo w przyrodzie nic nie ginie tylko zmienia właściciela czyli pomysł polegał by na tym aby gracz zabijający otrzymał doświadczanie które utracił zabity.
W ten sposób było by więcej walk pvp i nie było by żalu kogoś zabijać ponieważ ciężko zarobiony exp by nie przepadał.
Proszę do szybką opinię
Offline
Odpada, bo będę na was zbierał doświadczenie dla zabicia nudy O wiele więcej i szybciej niż za zwykłą misję.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Hem, hem, hem... Polemizowałbym szczerze...
W Bleach Ichigo zdobył zaledwie w kilka dni moc kapitańską przez pokonywanie coraz to nowych postaci (graczy). Myślę że pomysł nie jest zły ale tak raz pokonam Hoffmana i jestem ustawiony do końca forum i jeszcze mi kilka leveli drugiej rasy wbije. Z kolei pokonywanie słabszych graczy doprowadziłoby do istnego gnębienia słabszych lepiej prosperujących nowicjuszy.
Sądzę ze pomysł mógłby przejść pod warunkiem że pokonamy przeciwnika co najmniej 1 poziom lepszego od siebie i dostaniemy różnicę w Expie a nie te samą ilość jaką on posiada. W ten sposób będziemy mogli zrównać poziomy tych którzy walczą bo, hej, jak słabszy poziomem pokonał silniejszego to raczej zasługuje na tę samą moc co on.
Jak dla mnie pomysł do negocjacji. Nie powiem nie ale zastanowię się zanim powiedziałbym tak.
Offline
Ja się zgadzam co do tego ale tylko w wypadku jak słabszy pokona silniejszego. Po pierwsze nie chce gnebienia nowicjuszy - sam jest słaby - to będzie regresja forum i rządy cwaniaków a po drugie silniejszy niby co ma się nauczyć gniotąc słabszego??
Offline
Ale w takim razie, gdy to słabszy atakuje silniejszego i 'słabszy' przegra, to wtedy ten o większym poziomie mocy otrzymuje 10% exp'a za śmierć tego słabego. Żeby nie było że każdy low poziom będzie na mnie nacierał bez konsekwencji...
Offline