Pomysł na umiejętność dla pustego
Instynkty
Instynkt Przetrwania jest to umiejętność reagowania podczas zagrożenia, wykształcona przez selekcję naturalną, po prostu ci puści którzy jej nie posiadali ginęli jako pierwsi. Zwiększa szybkość i zręczność pustego o 25% podczas uników, odskoków, bloków.
Wymagania:
50 punktów nauki
Instynkt Bestii
Instynkt Bestii jest to umiejętność wykształcona przez bardziej doświadczonych pustych którzy wiedzą jak trafić przeciwnika podczas walki, polega na pozbyciu się wszystkich emocji podczas walki co wpływa na czas reakcji pustego. Zwiększa szybkość i zręczność pustego o 25% podczas ataków.
Wymagania:
50 punktów nauki
5 poziom
Instynkty zazwyczaj traci się podczas przemiany w Arrancara.
Offline
No to pomysł nr 2 bo pierwszy został olany bo nikt go nawet pewnie nie przeczytał.
Pomysł polega na tym aby uzależnić podawanie statystyk postaci w fabule od stosunku wykrywania reiatsu do ukrywania reiatsu np.
x -ma wykrywanie reiatsu na 1 poziomie i 0 ukrywania a y- ma wykrywanie na 0 i ukrywanie na 1. To obaj widzą swoje statystyki bo mają na równi wykrywania do ukrywania, a jeśli będzie przewaga ukrywania nad wykrywaniem to wtedy nie wiemy ile ma reiatsu.
Oczywiście można trochę zmienić pomysł ale dużego pola do manewru w tym przypadku nie ma.
ps. NIE OLEWAĆ MOICH POMYSŁÓW
Offline
O tych instynktach dobre ale nie lepiej dać trochę mniejszy bonus 20proc np., mnie liczenia i będzie działał cały czas? Bo tak to kiedy robi się odskoki a kiedy atakuje to czasami nie wiadomo tak niektórzy piszą.
Co Ty na to?
Ten drugi bardzo mi się podoba, ja bym przyjął ale czekam na zdanie Hoffa i reszty.
Offline
Czyli łączymy i robimy umiejętność instynkt dającą premię 20 % do szybkości i zręczności ogólnie mi pasuje.
Instynkt
Instynkt jest to umiejętność reagowania podczas zagrożenia, wykształcona przez selekcję naturalną, po prostu ci puści którzy jej nie posiadali ginęli jako pierwsi. Wykorzystywana jest przez bardziej doświadczonych pustych którzy wiedzą jak trafić przeciwnika podczas walki, a także jak uniknąć ataku przeciwnika. Polega na pozbyciu się wszystkich emocji podczas walki co wpływa na czas reakcji pustego. Zwiększa szybkość i zręczność pustego o 20%
Wymagania:
50 punktów nauki
5 poziom
Instynkty zazwyczaj traci się podczas przemiany w Arrancara.
Offline
Pierwszy mi się podoba.
Drugi już trochę mniej.
Czekamy na resztę.
Offline
Co do instynktów to... nie mam zdania. Przynajmniej co do pierwszego. Ten cały instynkt bestii mi nie odpowiada, bo to jest po prostu zwiększenie za przysłowiowe grosze statystyk, a jeszcze na tak niskim poziomie... Jeśli reszta zgodzi się na ten pierwszy instynkt to niech przechodzi. Drugi pomysł zaś uważam za tak zwane ,,szukanie dziury w całym" czyli pomysł wywołany... brakiem pomysłu na coś lepszego Po co ukazywanie statystyk ma być zależne od poziomu wykrywania reiatsu drugiej osoby? Przecież i tak sama się o tym przekona na własnej skórze jak dostanie po gębie. Uważam to po prostu za marnowanie punktów nauki na według mnie bzdety. A co do reiatsu to... Słuchaj, od razu zaznaczę, że jeśli ktoś ma dwa lub cztery razy większy poziom reiatsu od przeciwnika to on nawet nie zdąży zauważyć ile ma reiatsu jego przeciwnik, bo najzwyczajniej w świecie zginie. No to, skoro przy nieznanym reiatsu nie ginie oznacza, że jego przeciwnik jest nieznacznie od niego silniejszy lub też jest od niego słabszy, a z reguły (wyjątek jakim jestem ja, potwierdza regułę), każdy kto jest silniejszy od przeciwnika ma zazwyczaj na wyższym poziomie wykrywanie reiatsu niż przeciwnik ukrywanie go. Dlatego uważam, że ten pomysł jest niepotrzebny.
P.S. Nikt nie olewa twoich postów i nie musisz tego tak podkreślać. O twoim pierwszym poście w tym temacie zapomniałem i tak jakoś przemknął się bez reakcji ale w takim razie trzeba się o to upominać tak samo jak o fabuły... Zrozum, że są różne przyczyny ,,nie bycia na bierząco" ze wszystkim na forum.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Hofman napisał:
Drugi pomysł zaś uważam za tak zwane ,,szukanie dziury w całym" czyli pomysł wywołany... brakiem pomysłu na coś lepszego Po co ukazywanie statystyk ma być zależne od poziomu wykrywania reiatsu drugiej osoby? Przecież i tak sama się o tym przekona na własnej skórze jak dostanie po gębie. Uważam to po prostu za marnowanie punktów nauki na według mnie bzdety.
Ciekawe myślałem że są już takie umiejętności więc nie potrzeba zużywać dodatkowych punktów nauki, a zapomniałem że ty zawsze na wszystko patrzysz z swojej perspektywy, nie martw się dopóki na przeciwniku nie pisze espada to nic ci nie grozi, nic nie daje no nie wiem bo według mnie dużo daje znajomość wrogich statystyk szczególnie jeśli ktoś ma je znacząco niezrównoważone a ty nie wiesz co zrobić.
A co do pierwszego pomysłu ma on za zadanie chociaż trochę podnieść siłę pustych bo mają niezłe cięcie na reiatsu z rang i puki nie przemienią się w Arrancara mają dosłownie przesrane. A i są już dwie wersje jak byście nie zauważyli.
Ostatnio edytowany przez Rafael (2012-06-16 10:24:17)
Offline
... A kiedy przemienią się w Arrancara to cała reszta graczy ma przesrane Arrancarzy to najpotężniejsza jednostka na forum. A ty chcesz jeszcze ulepszać podrzędnych pustych? Zgadza się. Puści dostają mało reiatsu za awans ale człowieku... tych rang ewolucji oni mają 7! Podczas gdy inni mają po 3... To co, chcesz, żeby dostawali po 1000 za każdą tak jak inne rasy? To się nie godzi... Coś za coś. Jeśli chcesz należeć do elity to musisz w to włożyć dużo pracy, a jeśli uważasz, że tej pracy jest zbyt dużo to zawsze możesz wybrać Bakkoto i na pierwszym poziomie być tak potężny jak Oficer czy Menos.
Być może wprowadzimy coś takiego jak ,,umiejętności własne" postaci ale to jest bardzo śliski temat ponieważ nie wiadomo jak bardzo będą one wybiegały do przodu z mocą. Pisałem już o tym na bleach revolutions. Były to takie ,,premie" jak genialna spostrzegawczość czy świetnie wyćwiczony zmysł słuchu i węchu co ,,uodparnia" przed oślepieniem. Niby można też wprowadzić ten twój pomysł ale ja to bym za niego nie dał nawet 10 punktów nauki... Nie wiem jak inni dlatego właśnie zdaję się na ich zdanie w tej dziedzinie. Jeśli weźmiesz tę umiejętność wraz z innymi graczami to może przejść.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Tak zawsze można wziąć Bakkoto dolecieć do 15 poziom i użyć Henkan i masz arrancara. Czy nie jest tak prościej ?
To po co jest wykrywanie reiatsu ? do jaj ? Za to uzależnienie wykrywania reiatsu od ukrywania możesz mi nic nie dać.
Ostatnio edytowany przez Rafael (2012-06-16 21:21:57)
Offline
Wykrywanie reiatsu jest jak sama nazwa wskazuje po to by wykryć reiatsu przeciwnika... Nie wiem co tu jeszcze mogę dodać...
A jeśli chcesz wykorzystać ten pomysł z Henkanem to ja ci nie bronię.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
... i się zaczyna...
Pierwszy pomysł może za trochę wykokoszony, ale mnie osobiście się podoba.
Hyyym... Co do drugiego... W sumie ciekawy pomysł... Z mojej strony mógłby przejść, chociaż i tak się przekonamy o sile, szybkości itd. gracza gdy zaczniemy z nim walczyć jak ktoś chce wydawać na to punkty to niech będzie. Dla mnie ok.
Offline