Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#31 2012-09-01 14:30:53

Mikashi Tanama

http://i.imgur.com/hNuds.jpg

26207775
Zarejestrowany: 2012-07-06
Posty: 332

Re: Pomysły Hao

Roślinność na polu walki, mam tu oczywiście na myśli drzewa, bo małego krzaczka każdy połamie...

DRZEWA

Następnie rzeczy znajdujące się w mieście, typu pojazdy, metalowe konstrukcje typu płoty

SZKŁO, SAMOCHODY, (ŚMIETNIKI?), BUDYNKI MAŁE (DOMKI JEDNORODZINNE) I DUŻE(BLOKI, CENTRA HANDLOWE, ELEKTROWNIE ITP.) ASFALT CZY BETON, KOSTKA BRUKOWA Z KTÓREJ SKŁADAJĄ SIĘ CHODNIKI, STUDZIENKI WODOCIĄGOWE, HYDRANTY : D

Krajobrazy?

GÓRY, WYŻYNY, WYDMY Z PIASKU, OCEANY, JEZIORA (załóżmy że woda zostanie po prostu 'wywiana' z zbiorników wodnych podczas uderzenia o większej sile. Przykładem może być uderzenie meteorytu o taflę wody oceanu. Wytworzy to olbrzymią falę uderzeniową, powstaną tsunami i woda zacznie posuwać się ku brzegowi) PIASEK?

Nie chce mi się więcej pisać xD


Nana xD
Nana ;*
Dzieciaczek :O




http://i49.tinypic.com/i44zg8.jpg

Offline

 

#32 2012-09-02 00:05:36

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Miło że moja mała propozycja wprowadzenia tego szczegółu tak zaprocentował. Uważam jednak że skoro razem ustalimy co i ile to nagradzanie akurat mnie za to byłoby nie uczciwe. Powinniśmy myślę wstrzymać się z tym i określić to jako "zespołowa praca na rzecz forumowej rozgrywki".

Myślę że powinniśmy na spokojnie wszystko obgadać na gadu albo na czym innym. Kiedy ustalimy wszystkie szczegóły i będziemy mieli wszystko gotowe wprowadzimy to jako nowy wątek. Dopiero po tym ostalimy poszczególne nagrody biorąc pod uwagę zaangażowanie w projekt. Uważam że tak byłoby najbardziej uczciwie. Do projekty zapraszam także resztę graczy i Administracji ^U^ Każda pomoc się przyda.

Widzę ze Mikashi już się zaangażował To super że nie będe sam na początku. Twoje spostrzeżenia i propozycje na "składniki" (jak to ładnie ująłeś Hoffman) na pewno się przydadzą. Chociaż wykluczyłbym szkło. Jak powszechnie wiadomo to materiał niezwykle nie trwały i praktycznie nawet dziecko potrafiłoby je zbić.Jest po prosty za lekki na to by pisać o nim w wytrzymałości bo trzeba by dać mu chyba po prostu 1. Dałbym zamiast tego np. "szkło pancerne". Wtedy możemy pogadać...

Co do reszty... Oto moje propozycje:
-Drewno/przedmioty drewniane(ławki, stoły itp) - wytrzymałość 50
-kamienie małe (mieszczące się w dłoni) - wytrzymałość 85
-Kamienie średnie i większe (max. wielkości człowieka) -wytrzymałość 100
-Głazy i skały (min. większe od człowieka ale mniejsze od budynków biurowych) - wytrzymałość 300
-Góry (min. większe od budynków biurowych; max pasma górskie) - wytrzymałość 1000 > 10.000 (ocenia MG lub admin)
-Kryształy/klejnoty/kamienie szlachetne (niezależnie od wielkości) - niezniszczalne
-Metale budowlane cienkie (rusztowania, pręty, szkielety małych budynków itp) - wytrzymałość 250
-Metale zbrojone (drzwi pancerne, pojazdy bojowe, broń nieduchowa czyli inna od Zanpakutou itp) - wytrzymałość 600
-Ściany zewnętrzne budynków małych (domy jednorodzinne)- wytrzymałość 400
-Ściany wewnętrzne budynków małych- wytrzymałość 250
-Ściany zewnętrzne budynków dużych- (bloki mieszkalne, centra handlowe, itp) - wytrzymałość 600
-Ściany wewnętrzne budynków dużych- wytrzymałość 300
-Budynki małe (w całości) - wytrzymałość 750
-Budynki duże (w całości) - wytrzymałość 1000
-Samochody - wytrzymałość 250
-Asfalt - wytrzymałość 350
-Kostka brukowa - 200
-Rodzaje podłoża:
*Ziemia - wytrzymałość 100; minusy: brak
*Piasek - wytrzymałość 50; minusy: szybkość *0,75
*Woda - wytrzymałość 25; minusy: szybkość *0,5 (jeśli postać jest pod wodą)

Żeby zniszczyć cały materiał lub rzecz z którego jest zbudowana trzeba posiadać siłę większą niż dany materiał ma wytrzymałości. Aby użyć go w ataku na kogoś innego (np; wytworzyć falę piasku przez uderzenie, zniszczyć i wysłać kawałki budynku lub pojazdu w przeciwnika itp.) trzeba mieć siłę dwukrotnie większą niż dany materiał ma wytrzymałości. Atak w takim wypadku ma prędkość użytkownika i siłę jaką użył by go wykonać.

Jeśli o czymś zapomniałem - pisać   nie jestem doskonały i możemy jeszcze przedyskutować niektóre pozycje. Enjoy...

Offline

 

#33 2012-09-02 11:29:39

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Nagroda należy się pomysłodawcy Na twoim miejscu, nie narzekał bym
Ale teraz z cenammi to przesadziłeś... Dobre były takie jak poprzednio. Nikt nie rozwali takich rzeczy. Ja i Mikashi powinniśmy móc chyba rozwalać góry, przy naszej sile


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#34 2012-09-02 11:55:01

Mikashi Tanama

http://i.imgur.com/hNuds.jpg

26207775
Zarejestrowany: 2012-07-06
Posty: 332

Re: Pomysły Hao

Przesadził co do mniejszych budowli dałbym im max, 250 wytrzymałości. Góry i pasma górskie mogą mieć po 1000 wytrzymałości czy nawet więcej. To dobra wycena tych rzeczy. Aby niszczyć góry i zmieniać krajobraz, potrzeba ogromnej mocy, wiadomo że nie każdy może tego dokonać : D
ale mniej niż 1000 nie radzę dawać : P


Nana xD
Nana ;*
Dzieciaczek :O




http://i49.tinypic.com/i44zg8.jpg

Offline

 

#35 2012-09-03 20:44:47

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Wiecie ja kierowałem się myślą "Jaka siła mogłaby zmieść cały budynek i zrównać go z ziemią?"...

Skoro za dużo to  korekta:
-Ściany zewnętrzne budynków małych (domy jednorodzinne)- wytrzymałość 200
-Ściany wewnętrzne budynków małych- wytrzymałość 100
-Ściany zewnętrzne budynków dużych- (bloki mieszkalne, centra handlowe, itp) - wytrzymałość 400
-Ściany wewnętrzne budynków dużych- wytrzymałość 200
-Budynki małe (w całości) - wytrzymałość 400
-Budynki duże (w całości) - wytrzymałość 600

Pasi? 200 to stanowczo za mało moim zdaniem na cały budynek nawet niewielkich rozmiarów. Niszczenie otoczenia miastowego nie powinno być za łatwe i tylko elita najsilniejszych powinna mieć moc by tego dokonać. Co do SS to powiedziałbym tak... Wszystko jest tam niby zbudowane z kamieni duchowych które raczej łatwo było rozwalić skoro widziano wiele razy w Mandze i Anime jego niszczenie nawet przez niezbyt silne wtedy postaci. Dałbym takie same wytrzymałości bo jak to powiedział Ginjo "Nawet przedmioty mają dusze." więc nie mogą być twardsze po "śmierci". Z to dla murów Seireitei dałbym powiedzmy... 1000 tyle co góry a co! Pasuje?

Offline

 

#36 2012-09-04 15:43:52

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Zgadza się. Elita. Ale ty ustaliłeś ,,ceny", których nawet elita nie może osiągnąć... Ja żeby rozwalić budynek musiał bym wyzwolić Vizarda Senseia, a co mówić o górze. Mikashi, też miał by z tym spory problem. Co jak co ale ktoś na poziomie kapitana, powinien móc powalić budynek bez większego problemu, a kapitan głównodowodzący górę. Tak przynajmniej ja to widzę. Ten pierwszy ,,cennik", który był myślę, że jest dobrze pomyślany tylko te góry winny mieć z 500 moim zdaniem. Ale jeszcze się nad tym zastanowimy. Teraz mam urwanie głowy z innymi rzeczami i nie będę tak aktywny jak dawniej.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#37 2012-09-04 16:43:12

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Nie chodzi mi o to żeby powalać budynki gołymi pięściami. Ceny są takie ponieważ istnieją u nas techniki o sile np. *2 siła użytkownika i to do nich dostrajałem ceny. Cero Oscuras mnoży siłę razy 3 i wystarczy to by co najmniej uszkodzić budynek w dużym stopniu. W Bleach budynki nie padały jak trawa pod kosiarką a jak już były niszczone to albo były to ich zwykłe ściany albo były zmiatane przez cholernie potężne ataki.

Jedyny przykład niszczenia góry  był pokazany podczas walki Ichigo w formie FGT i Aizena połączone z Hougyoku. TO są dwa przypadki wykraczające poza wszelkie pojęcie słowa "nieograniczona potęga"  więc możemy uznać ze to jest właśnie Elita wśród Elit.

Offline

 

#38 2012-09-04 20:12:57

Rafael

http://img521.imageshack.us/img521/117/ranga5espadayami.png

37827204
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1122

Re: Pomysły Hao

Ta ja zgodzę się z hao nie może być zbyt małych wysokości tych stawek bo czuli byśmy się jak w świecie z papieru tak jest lepiej chyba oczywiście podejrzewam że mg będzie miał także wpływ na to czy ktoś się przebije czy nie, ale z drugiej strony np taki mały dom i jego ściany wewnętrzne 300 hmm to na moje trochę za dużo rozumiem że on noże mieć mocne ściany ale dajmy przykład klasycznego (czy antycznego nie wiem jak to do końca nazwać) japońskiego budownictwa oni ściany w środku to chyba z papieru mają, a tacy amerykanie w czasach dzisiejszych mają w środku ściany które można niemal przeniknąć bo taki przekrój wyglądał by mnie więcej tak 1-2 cm czegoś w miarę twardego np drewno płyta pilśniowa może sklejka, 4-6 uszczelnienia styropian gąbka, folia inne izolujące ciepło i znowu 1-2 cm czegoś twardego. A w Polsce mały dom ma ściany 50 cm-90 muru z na którym spokojnie można zatrzymać samochód osobowy dlatego mówiłem przedział wolał bym


http://www.mediafire.com/convkey/68dd/a40naqyl5aut7z8fg.jpg

Offline

 

#39 2012-09-05 11:28:29

Mikashi Tanama

http://i.imgur.com/hNuds.jpg

26207775
Zarejestrowany: 2012-07-06
Posty: 332

Re: Pomysły Hao

Podoba mi się ta wycena gór i wszystkiego, poza małymi domkami wydają się być trochę twarde xD. No ale pozostałe rzeczy w pełni mi pasują Nie może być tak, że byle gównianym atakiem można zniszczyć blok czy górę. A ktoś wcześniej miał rację mówiąc, że góry były niszczone dopiero w momencie walki Ichigo (super moc) i Aizen (super moc) : D Więc wycena jak najbardziej mi odpowiada. Może i ten poziom będzie trudny do osiągnięcia do znacznej części użytkowników, ale nie możemy pozwolić na to, by każdy na forum mógł zmienić krajobraz od tak

Dobicie w statystykach do 1000 to nie lada wyczyn : D ale za to będzie to zjawiskowe wydarzenie. Wracając do wyceny ścian w budynkach. Obawiam się że nieco przesadziłem w walce z 4 Espadą, bo tam po moim ataku kolcami rozwalę co najmniej kilka ścian xD a nie miałem tego w planach : O  No ale hałas się zrobi nie ma co : P


Nana xD
Nana ;*
Dzieciaczek :O




http://i49.tinypic.com/i44zg8.jpg

Offline

 

#40 2012-09-05 15:04:03

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

No dobra spoko,niech bedzie. W sumie ja juz tysiaka raz przekroczyłem.  Tylko żeby ten przedział byl, a ja sie juz zajmę reszta.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#41 2012-09-23 15:09:57

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Nowy pomyślunek.

Narodził się niedługo po tym jak wprowadzono treningi umiejętności. Chodzi tu dokładniej o wymagania dla pustych czyli licznik zjedzonych innych pustych. Trochę to moim zdaniem nie fair bo można mieć wystarczający poziom by być np menosem a nie mieć wystarczającej liczby pustych i już jesteś w dupę bo musisz czekać aż uzbierasz odpowiednią ilość. Dodatkowo im wyższy stopień tym poziom trudności zdobywania odpowiedniego rodzaju pożywienia rośnie. Każdy kto grał pustym na pewno wie jak denerwujące jest to. Dlatego mam pomysł żeby odpuścić tą regułę albo by puści mogli polować na innych np przez treningi. Wyglądałoby to mniej więcej tak:

Menos X idzie na pole treningowe w celu polowania na innych menosów by zdobyć range Adjuchasa. Potrzebuje jeszcze 5 menosów. Wiec trening będzie trwał pięć dni i za każdym razem opisze jak udało mu się zabić przeciwnika. Oczywiście wszystko bez expa. Pusty zawsze będzie polował na tych pustych których akurat potrzebuje do poziom ale za polowanie nie będą odejmowane pkt nauki.

Co wy na to? Piszcie!

Ostatnio edytowany przez Hao Asakura (2012-10-02 18:41:22)

Offline

 

#42 2012-09-23 20:30:38

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Hao

Mi się podoba bo masz rację, szczególnie że np: pusty wyrabia już z menosami, więc expi atakując menosy które liczą się jako jeden pusty co jest bezsensowne.


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#43 2012-10-02 18:56:24

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Ja to uważam za bezsensowne. Gracz za każdym razem może się zapytać, poprosić, zasugerować mistrzowi gry jaką chce fabułę(choć mistrz gry wcale nie musi go słuchać. Nikt mu nie karze spełniać zachcianek gracza), w której może dostać zamiast jednego pustego dwóch pustych... trzech pustych... 10 pustych (jeśli będzie w stanie ich pokonać naturalnie). Nie musi pokonywać cały czas po jednym. Lecz naturalnie muszą być to puści na poziomie gracza(rangą znaczy się). Ale kto powiedział, że menos musi być tak samo silny jak gracz? Może być słabszy. Istnieją w końcu słabe i silne menosy w Hueco Mundo. Ale też bez przesady...


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#44 2012-10-02 19:23:54

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Hoffman ja rozumiem że tak można ale pomyślmy przez chwilę. Widziałeś kiedyś żeby ktokolwiek zatłukł 10 przeciwników wyższej rangi w 1 walce? Prawda zdarzyło mi się na poprzednim forum wygrać nawet z sześcioma przeciwnikami ale to były prawdziwe płotki. Ja wiem ze puści mają do dupy start i myślę że coś takiego byłoby o wiele łatwiejsze niżby pamiętanie by zeżreć każdego kolejnego przeciwnika.

Tak byłoby wygodniej i łatwiej. Każda inna rasa nie ma takich wymagań bo wystarczy im tylko misja a pusty ma do dupy początek z mocą i jeszcze musi najpierw nawpierdzielać się kilkanaście innych pustych mimo iż jest powiedzmy już 3 poziom nad minimum potrzebnym i mógłby w tym czasie już wpierdzielać następnych. W ten sposób tworzy się opóźnienie i rozwój nie przebiega w tym samym tępi co u innych klas.

Offline

 

#45 2012-10-02 19:49:10

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Masz nieco racji ale to mnie nie przekonuje. Nie mówię, że puści mają łatwo na początku, bo nie mają ale o to chodzi. Albo ktoś ma cały czas ,,średnio", albo źle na początku i dobrze na końcu. Ewentualnie odwrotnie. Na początku jasne, że rozwoj będzie powolny ale na twoim poziomie to już myślę, że spokojnie możesz zjadać słabsze grupy adjuchasów na raz. To samo z resztą pustych. Na początku jest pod górkę lecz ta górka z czasem staje się coraz mniej stroma. Po zjedzeniu połowy wymaganych pustych jesteśmy już na tyle silni, że możemy zacząć zjadać po kilka na raz.
Uważam, że wprowadzenie czegoś takiego wprowadzi zamęt. Albo jakiś trening jest fabularny albo niefabularny. Nie robmy tego i tego, bo będzie z tego straszny bajzel.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl