Mi się ten pomysł z ,,krótszym cero" bardzo podoba jednakże jest to jak dla mnie stanowczo za drogie. Proponuję obniżyć cenę w punktach nauki do kolejno: 25,50 i 75. Dałbym 50 na wszystko ale biorąc pod uwagę to, że puści nie mają wiele umiejętności do nauki to dostaną więcej, aby bardziej musiec na to zapracować Kidou bez inkantacji kosztuje chyba ponad 500 punktów nauki.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Dobra czyli Cero jak najbardziej mnie nawet bardziej pasują te ceny...
A co do umiejętności? Funkcjonuje coś takiego?
Offline
Nowy pomyślunek.
Znajomość Broni
Umiejętność ta pozwala na wykorzystanie wszelkiego typu broni (białej, długiej, obuchowej, itd) na równi z poziomem Shinigami. Umiejętność ta jest odpowiednikiem Zanjutsu dla każdej rasy poza Shinigami i Arrancarami. Tak jak jej odpowiedniczka posiada 3 poziomy o tej samej premii Reiatsu.
Dodałem ten pomysł bo tak na dobrą spraw tylko Arrancarzy i Shiigami mają możliwość pochwalenia się wyszkoleniem z tej dziedziny. Więc dla innych ras pojedynek z wyszkolonym wojownikiem skończyłby się śmiercią (uogólniam oczywiście ale logicznie myśląc to prawda). Uważam ze dodanie jej do arsenału umiejętność pozostałych z uwzględnieniem kto nie może się jej nauczyć byłoby rozsądne biorąc pod uwagę to że w Bleach nawet osoby które nie mja od zawsze styczności z bronią mogły pochwalić się umiejętnościami poziomu Shnigami.
Do waszej oceny...
Offline
Tak ale tu chodzi tak naprawdę o premię w reiatsu, a z tego co pamiętam to już są odpowiedniki u każdej rasy np. manipulacja duszy, Masutāshūtingu, Bodiwākuauto z wyjątkiem pustego który nie ma tego aby mieć trudniej bo potem jest "za silny" jak już dojdzie do espady. Tak mnie więcej będzie wyglądać wywiedz hoffmana i się z nią zgadzam, chociaż shinigami ma łącznie 3 takie umiejętności bo jest jeszcze kidou +1000 reiatsu i 10 siły kidou. Oczywiste tego że hakuda jest dla wszystkich mówić nie muszę.
A czym ktoś będzie klepał to już nie ma znaczenia bo premię reiatsu i tak nikt nie rozdziela czyli niech nikt się nie zdziwi że wyciągnę rolkę papieru toaletowego i będę nim zabijał : D
Offline
Normalnie dodał bym to z wielką chcęcią tylko po to, żeby wyrównać balans między rasami ale każda z ras posiada już po dwie takie umiejętności do nauczenia(rasową oraz hakudę w pozostałych). Pomysł dobry ale było by już tego za dużo dlatego jestem na nie.
Za pomysł z szybkim cero otrzymujesz nagrodę w wysokości 200 doświadczenia, 3 punktów nauki i 3 złota
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Mam pomysł na coś co mogłoby uczynić grę nieco bardziej realistyczną. Jest to wprowadzenie wytrzymałości poszczególnych materiałów ogólnodostępnych w otoczeniu jak drewno, skały, cegły, kryształy, metale itp. Nie jest i nie będzie to większa rewelacja ale zapobiegnie np temu kiedy jakiś młodziak z siłą w wysokości 8 rozgniecie lub przetnie kamień swoim mieczem nad którego zniszczeniem głowiłby się w poprzedniej fabule gracz o sile powiedzmy 40.
Propozycje:
-Drewno/drzewa/przedmioty drewniane - wytrzymałość 15
-kamienie małe (mieszczące się w dłoni) - wytrzymałość 10
-Kamienie średnie i większe (max. wielkości człowieka) -wytrzymałość 20
-Głazy i skały (min. większe od człowieka ale mniejsze od budynków biurowych) - wytrzymałość 35
-Góry (min. większe od budynków biurowych) - wytrzymałość 60
-Kryształy/klejnoty/kamienie szlachetne (niezależnie od wielkości) - wytrzymałość 100
-Metale budowlane (rusztowania, pręty, szkielety budynków itp) - wytrzymałość 50
-Metale zbrojone (drzwi pancerne, pojazdy, broń nieduchowa czyli inna od ZP itp) - wytrzymałość 70
-Ściany zewnętrzne budynków - wytrzymałość 40
-Ściany wewnętrzne budynków - wytrzymałość 25
-Budynki (w całości) - wytrzymałość 75
Podałem tu te propozycje które jak mi się wydaje występują częściej lub rzadziej w naszej forumowej rzeczywistości. Jeśli o czymś zapomniałem to podajcie to w komentarzu.
Czekam na ocenę...
Offline
No ja jestem niby na tak z tym żę góry powinny mieć wytrzymałość koło 1000 a nie 60 : D
Offline
Pomysł powiem dobry albo nawet bardzo dobry i zgodzę się z mikashim żeby rozwalić górę potrzeba ogrom siły, bo to w końcu skała raczej a nawet jeśli ziemia to daje opór, przydało by się takie cuś według mnie, można by też np rodzaje podłoża bo to też ma znaczenie np piasek, ziemia, skała woda itp. bo może się zdarzyć ze ktoś będzie chciał np odkruszyć kawałek urwiska na którym stoi przeciwnik, albo ładnie walnąć w piasek na plaży aby narobić dołków, falę piachu itp., albo na Mojżesza sprawić aby woda się rozstąpiła za pomocą pięści
Ogólnie trzeba to ogarnąć tylko proponował bym bardziej przedział wytrzymałości niż konkretną wartość bo w praktyce drzewo ciężko obalić a np drewniany płot nie sprawił by większego problemu, albo stalowa rura a szyna ze stali jest duża różnica w ich wytrzymałości że tak to ujmę. Bo rozmiar ma znaczenie w tym przypadku.
Offline
Wiem że pomysł przydałoby się dopracować o dodatkowe szczegóły. Jest to na razie prototyp ogólnego projektu ale gdybyśmy mili rozwijać go na resztę i rozwodzić się na większe szczegóły musielibyśmy zamieścić całą tablicę pierwiastków chemicznych by ustalać wytrzymałość poszczególnych materiałów.
Wytrzymałość podanych materiałów to tylko moja propozycja która zawsze może się zmienić jeśli się dogadamy. Liczę więc że razem ustalimy najodpowiedniejszą wytrzymałość dla każdego nich.
Offline
Mikashi. Góry może i spoko ale ciekawi mnie jak samochod ma być wytrzymalszy od niej
Ale pomysł ogólnie genialny. Dopracuj tylko resztę, tak jak to powiedział Rafael, żeby zrobić przedział. A góry faktycznie jednak przydały by się duużo bardziej wytrzymalsze. Myślę jeszcze nad tym, żeby wytrzymałość tego wszystkiego w Soul Society zwiększyć dwukrotnie albo conajmniej o x1,5.
A taka lista jaka jest jest wystarczająca. Przecież nie musimy pisać, że ,,przeciwnik się przewrócił i zaraz zostanie przebity mieczem ale znalazł obok siebię płytę aluminium i się nią zasłonił". Zamiast aluminium przecież możemy napisać, że znalazł jakąś kłodę.
Ale z góry masz moją akceptację. Już teraz możesz sobie przyznać za to najwyższą nagrodę. Tylko przydało by się więcej materiałów jak chociażby szkło. A podłoże sobie darujmy rafael, chyba, żę lód, bo wodą nie mam pojęcia jak chcesz się bronić Po prostu ,,ceny wytrzymałości" najczęściej spotykanych w życiu codziennym rzeczy.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Myślący przeciwnik poczeka aż ktoś kto w niej jest, z niej wyjdzie, zanim się utopi
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Tak ale jak leci cero to na bank wskoczysz , myślący co wskoczył do wody załatwił by sobie słomkę do oddychania albo inny patent, bo walka to wyścig zbrojeń, chyba masz racje ale jak np. ktoś przypadkiem utknie pod ziemią albo cuś to podłoże by się przydało
Ostatnio edytowany przez Rafael (2012-08-31 20:17:30)
Offline
Mi się wydaje, że można by stworzyć coś takiego jak opór wody, czy coś. W końcu głęboko pod wodą, gdzie jest duże ciśnienie i jesteśmy z każdej stroni 'uciskani' przez tą ciecz, to nasze ruchy powinny być nieco wolniejszy niż na powierzchni. Odnośnie gruntu mam do powiedzenia to samo. Ale to trzeba by doprowadzić do perfekcji, biorąc pod uwagę wszystkie substancje. Dużo roboty
Offline
Dokładnie. Dlatego nie ma co się bawić w wodę i podłoże, bo takie sytuacje jakie opisaliście występują raczej rzadko. Ustalmy na początku najczęściej występujące ,,składniki".
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline