Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#31 2012-12-15 20:47:42

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

Dziękuję Hao, że mnie rozumiesz. Hoffman, gdybyś czytał uważniej to byś zobaczył moje obliczenia przy samej um bo też podałem te same co Hao. To, że Tobie ubzdurało się co innego to nie moja wina.


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#32 2012-12-15 20:52:03

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Patariko

Taa... mój błąd. Ale i tak mnie do niej nie przekonałeś... uważam, że jest za mocna. Macie już bonus + 400 do reiatsu za rangę, a ta umiejętność wydaje mi się zbyt wykokszona. Może coś innego?


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#33 2012-12-15 21:42:03

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

a wy macie maskę, vizarda sensei i shunkou. To jest wykokszone, a nie to. Wegług Ciebie bon x3 jest silniejszy od x4. Tak to wygląda, a czemu? Bo Ma to ktoś inny niż Hoffman, bo gdyby był Fullbringerem to by już dał akcept.


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#34 2016-02-24 23:01:13

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

1. UWAGA!
JAKO ŻE POJAWIŁ SIĘ TEMAT PODNIESIENIA LICZBY UM FULULULU I ZWIĘKSZENIA BALANSU PRZYWRACAM POMYSŁ UMIEJĘTNOŚCI:


Jak obiecałem Hoffmanowi, że będę myślał nad umiejętnościami dla Fullbringerów aby nie byli najsłabsi tak uczyniłem.

Podniesiona Moc
Fullbringer po latach treningu przechodzi na wyższe stadium świadomości zwiększając swoją siłę. Każda przemiana zwiększa reiatsu o połowę więcej. (1,25*1,5=1,875  1,5*1,5=2,25  2*1,5=3)

Wymagania:
13 poziom/ Nawet 15
150 PN
Kontrola Duszy

co wy na to? wiem że zdaje się silne ale na tle: ban-kai+maska oraz arrancar+ressurection jest nadal słabsze.

Przypomnę, że wszyscy byli ZA. Jedynie Hoff jęczał.

2.
NPC za medale.
Bądźmy szczerzy, nie ma na co aktualnie wydawać punktów z medali. Przywróćmy NPC, jednak tym razem za medale. Wprowadźmy jednak mocne ograniczenia.
PIERWSZE: Max 1 NPC na gracza.
DRUGIE: NPC może mieć co najwyżej 2 poziom mniej niż gracz.
TRZECIE: NPC nie może brać udziału w fabule w której nie ma właściciela (nie ma zbierania informacji w SS podczas gdy gracz jest na ziemi.
CZWARTE: Śmierć NPC oznacza śmierć na amen, punkty nie są zwracane.
PIĄTE: Koszt NPC zawiera się w przedziale od 7-20 PKT w zależności od jego siły.
SZÓSTE: W przypadku zakupu NPC na słabym poziomie koszt jest nieco wyższy jako że nie sposób przewidzieć jakie umiejętności gracz da mu na dalszych etapach gry.


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#35 2016-02-25 10:36:55

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Patariko

Nie jestem zwolennikiem takiego sztucznego napompowywania danej rasy olbrzymią ilością reiatsu. Jest to mało kreatywne i bez urazy, ale wydaje mi się, że świadczy to o braku pomysłu na coś ambitniejszego. A co by nie mówić, Fullbringerzy w materii szerokości spektrum umiejętności posiadają największy potencjał ze wszystkich, z racji typu umiejętności, jakimi się posługują. Manipulowanie duszą niemal każdego, dostępnego w świecie obiektu niesie ze sobą zbyt szeroki wachlarz możliwości, aby ograniczać się do prostego boosta do reiatsu. Na upartego każdy problem z brakiem równowagi wśród ras można rozwiązywać rozdając takie swoiste bony na reiatsu, tylko pytanie brzmi po co się ograniczać do takiego minimalizmu?
Oczywiście, jeśli bardzo się uprzecie, aby przeforsować tego typu pomysł, to pomyślimy nad tym, żeby wprowadzić go w życie, jednak jestem przekonany, że stać Cię na o wiele ambitniejsze projekty

Co do NPC to nie zgodzę się co do tego, że możliwości wydania medali jest jakoś strasznie mało. Przeciwnie, uważam, że można by dodać jeszcze więcej medali, co sukcesywnie będę robić. Ale co do samego pomysłu to jak już pisałem chętnie bym to wprowadził, o ile pomysł spotka się z aprobatą innych graczy.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#36 2016-02-25 12:39:06

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

Hoff. tak. ta umiejętność to czysty boost reiatsu ale uzasadniony. Fulu nie jest w stanie oddychać przy Arrancarze z ress czy też shinigami z ban-kai i masce nawet gdyby był od nich poziom czy dwa "silniejszy" dlatego uważam że to jest podstawą do dalszego rozwijania tej rasy. Bo po co komu wachlarz um których nie jest w stanie użyć bo reiatsu przeciwnika go gniecie.

NPC do dyskusji


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#37 2016-03-30 23:42:30

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

Odświeżam!


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#38 2016-03-31 00:05:01

 Nassanael

http://zapisz.net/images/726_da3d3021ec520.jpghttp://i.imgur.com/hl2Ru.jpg

21121123
Zarejestrowany: 2012-05-04
Posty: 866
Punkty: 24
Imię postaci: Nassanael

Re: Pomysły Patariko

Pierwszy pomysł jak dla mnie może być.
Co do npc to jest na co medale wydawać na początku. Potem trochę gorzej. Ja bym dał, że npc musi być 5lv słabszy od nas i może dostawać expa tylko razem z "gospodarzem". Dodałbym też, że nie wystarczy go kupić ale trzeba mieć fabułę "stwarzającą" go czy wprowadzającą do gry i wtedy można go mieć.  Aha i możliwość zakupu npc dałbym od 10 poziom.


W prozie wojny nie ma miejsca na piękno...
KP
Zan
Teka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#39 2016-03-31 00:09:21

 Ayame Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

40450617
Call me!
Skąd: Warka ok. 60 km od Warszawy
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 664
Imię postaci: Ayame Kimura

Re: Pomysły Patariko

co do pierwszej kwestii zgadzam się z Hoffem.
a jeśli chodzi o npc'ty wtedy rację przyznaję Nassowi.


Ekwipunek:
-papierosy i zapałki
-katana
-1 antyrei
-harmonijka ustna,
-notes,
-2 ołówki,
-bandaże,
-scyzoryk,
-Srebrny wisiorek z niebieską zawieszką w kształcie romba(+100 reiatsu),
-Koń


https://naforum.zapodaj.net/thumbs/023c6c1ac824.jpg



Battle Theme

Offline

 

#40 2016-03-31 07:19:06

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

To co do umiejętności powiem chyba raz jeszcze. Po co mi masa umiejętności skoro w walce z postacią na tym samym albo i nawet niższym poziom jednak inną rasą umieram od jej reiatsu bo odpala ban-kai i maskę? ma wtedy milion razy więcej reiatsu, to jest  pompowanie. Więc nie widzę możliwości wyjścia z nowymi um jeśli nie jesteśmy na równym poziomie posiadając ten sam poziom... Co z tego że dostajemy więcej reiatsu co poziom (o 100) skoro i tak wszyscy mają go więcej?


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#41 2016-03-31 13:15:15

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Patariko

AD1) Jako zwolennik wyrównania szans (w przeciwieństwie do Hoffa żyjącego w iluzji, że szanse są wyrównane) jestem jak najbardziej za pierwszym pomysłem. Ta rasa jest uboga w umiejętności i co jej po potencjale skoro tacy shinigami mają swoje Kidou i masę umek, w tym cholernie nieuczciwe Shunkou, które (uwaga) dodaje reiatsu zamiast je zużywać. Jeśli takie umiejki przejdą w każdej rasie to bardzo miło, zabieram się za tworzenie swojego OP Pseudo-Shunkou i niech każda rasa tak zrobi.
Hoff, może jako admin sam też pomyślisz nad wyrównaniem szans dla tej rasy zamiast zrzucać to na innych i wskazując palcem na duży potencjał rasy blokujesz pomysły, które mogą to zrobić. Jeśli sam nie masz pomysłu to przynajmniej nie przeszkadzaj tym co mają, nawet jeśli twoim zdaniem byłoby to pójście na łatwiznę.

AD2) Już raz na forum było zatrzęsienie NPC i był z tego wielki problem. Już wtedy próbowano ograniczyć jakoś sensownie ich używanie i poszło na marne. Tym bardziej teraz nie przychylam się do tego pomysłu bo wiem jaki chaos rozpęta się po jego wprowadzeniu - ponad połowa forum będzie miała swoich NPC (bo tyle osób kwalifikuje się do posiadania ich) i zrobi się z tego sajgon z umiejkami, z combosami, bomoj może to, ale mój może tamto, a to czemu on zapłacił mniej a ma mocniejszego, a ja nie chciałem by on taki był, a to mój NPC i to ja nim kieruję, itd.
Ostatnia awantura nauczyła mnie, że NPC to zaschnięte psie odchody na tym forum. Niech leży, bo jak się to trąci kijem to od razu zaczyna śmierdzieć na całe osiedle.

Offline

 

#42 2016-03-31 13:39:51

 Nassanael

http://zapisz.net/images/726_da3d3021ec520.jpghttp://i.imgur.com/hl2Ru.jpg

21121123
Zarejestrowany: 2012-05-04
Posty: 866
Punkty: 24
Imię postaci: Nassanael

Re: Pomysły Patariko

No co do umek to ja nadal podtrzymuję i wspieram Patariko i Hao. Taka prawda jest Hoff.
A co do NPC to w sumie...może rzeczywiście to lepiej olejmy. Bo zrobi się chaos...Można wrzucić te ograniczenia jakie podał Patariko i jakie podałem ja ale to chyba nie wystarczy bo będziemy się kłócić o koszta na przykład.
Ciężka sprawa.


W prozie wojny nie ma miejsca na piękno...
KP
Zan
Teka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#43 2016-03-31 18:32:05

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Patariko

Kiedy ja wyraźnie napisałem, że ten pomysł można wprowadzić i chętnie to zrobię, jeśli będzie taka wola.

Hoffman napisał:

Oczywiście, jeśli bardzo się uprzecie, aby przeforsować tego typu pomysł, to pomyślimy nad tym, żeby wprowadzić go w życie, jednak jestem przekonany, że stać Cię na o wiele ambitniejsze projekty

Przepraszam bardzo, gdzie tu jest mowa o blokowaniu czegokolwiek jak napisał Hao, czy braku chęci wyrównania szans?

I tak, nadal uważam, że jest to pójście na łatwiznę. Z miejsca można dodać jeszcze dwie dodatkowe umiejętności dla fullbringerów, typu (wymyślam): Zwiększona kontrola reiatsu, dodająca 1000 reiatsu użytkownikowi i zmniejszająca koszty wszystkich technik do 25%, a druga powiedzmy ,,doświadczenie fullbringera", które dodaje po 10-tym poziomie +5000 reiatsu. Można. Tylko po co wartościować wszystko w kategorii reiatsu? Czy punkty nauki mają służyć jedynie jako bon na ,,kupowanie" jakiejś ilości reiatsu? W ten sposób można by od razu zrobić sklep, gdzie taka wymiana była by możliwa i wyszło by mniej więcej na to samo (oczywiście teraz ironizuję). Umiejętności rasowe jak sama nazwa wskazuje to są umiejętności, które mają umożliwiać graczowi skorzystanie, z konkretnej... umiejętności, jak jakiś rodzaj ataku ofensywnego, jakaś powiedzmy tarcza, leczenie ran, kontrola czegoś tam, czy inne tym podobne. Możliwości jest mnóstwo i dlatego postuluję o wniesienie trochę więcej kreatywności do pomysłu. Zwróćcie uwagę, że każda strona konfliktu posiada już jedną, czy prawie każda, dwie umiejętności dodające stały bonus do reiatsu (Hakuda i Zanjutsu/biegłość władania fullbringiem/bodiwakuauto...), więc kolejne podobne pomysły to jak dla mnie nic innego jak cholerny minimalizm i wciskanie na siłę dodatkowego boosta. Tutaj jeszcze raz bez urazy, bo nie chodzi mi o obrażenie kogoś, tylko o chęć zmotywowania do wdrożenia ambitniejszego projektu. Jako graczowi jest mi kompletnie obojętny tego typu pomysł, bo to nie moja rasa będzie pokrzywdzona, jednak jeśli byłbym fullbringerem, to bardzo by mi coś takiego nie odpowiadało, ponieważ w miejsce jakiejś innej, zmyślnej umiejętności, którą mógłbym dostać, otrzymuję zwykły, nudny bonus do reiatsu. Jako admin z kolei jestem przeciwko chodzeniu na łatwiznę, to wszystko.
Podsumowując jest mnóstwo kreatywniejszych sposobów na stworzenie nowych umiejętności dla rasy. Umiejętność, którą przedstawił Patariko to jest nic innego jak zapychacz, działający na zasadzie ,,Fullbringer dostaje bonus do reiatsu, bo tak". Nie widzę w tym żadnej logiki ani inwencji Twórczej i napisałem jedynie, że nie jestem zwolennikiem takiego podejścia. Jednak jeśli już uwzięliście się na to reiatsu i nie potraficie/nie chce wam się (nie wnikam) wymyślić niczego innego, to w porządku - może przejść. Nie widzę problemu.

Co do NPC, jeśli aprobatę wyrażą jeszcze ze 2-3 osoby, to zacznę myśleć nad jakimś logicznym wpleceniu tego w system.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#44 2016-03-31 22:47:04

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Pomysły Patariko

Hoff, kiedy ten bonus przejdzie (macie Shunkou więc nie mów mi o sztucznych boostach reiatsu) będę mógł wprowadzić pare um wymagających właśnie jej. Jak np. atak skoncentrowanym reiatsu w formie wybuchu. ALE! umiejętności które chcę wprowadzić będą ściśle zależne od aktywnej w danym momencie formy i nie będzie to różnica w stylu "tu mamy więcej siły wybuchu a tu mniej" tylko ta sama umiejętność raz np: ogłuszy, raz oślepi a raz odepchnie przeciwnika w zależności od aktywnego stadium uwolnienia.


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#45 2016-03-31 23:13:48

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Patariko

Jeśli tak, to inna rozmowa


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl