Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#91 2015-03-22 20:42:17

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Nowy artykuł do sklepu:
- Ogłupiacz/narkotyk/inna nazwa - Dzięki niemu jesteśmy w stanie otępić nasz umysł, aby znieczulić go na wszelkiego rodzaju emocje, nie wpływając przy tym na umiejętności myślenia


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#92 2015-04-04 14:59:07

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Chciałbym wrzucić na forum mapkę, na której zaznaczone będą lokacje, wraz z wyskakującym opisem po najechaniu na nie myszką. Być może dodam jeszcze kolory odzwierciedlające przynależność danego terenu do danej strony konfliktu. Najważniejsze jest to, że po kliknięciu na daną lokację przekieruje nas do danego tematu, w którym chcemy pisać. Wszystko jest już mniej więcej gotowe, brakuje mi jeszcze przede wszystkim ładnych napisów do każdej lokacji
Ideą tego pomysłu jest większe zmechanizowanie systemu, ułatwienie graczom poruszania się po lokacjach, zredukowanie wielkości forum, co by nie scrollować pół godziny, oraz wprowadzenie nieco życia do szaty graficznej forum. Możliwości na to, co by dodać do tej mapki jest wiele. Jeśli jakieś macie, to piszcie śmiało
Co wy na to? Mapka by wyglądała mniej więcej tak:


>KLIK<

To, jakby to miało wyglądać w praktyce, możecie zobaczyć tutaj w stopce. Jest to wersja wstępna, później dodam wyskakujące okienka i podświetlające się ikonki przy najechaniu myszką. Najpierw chcę zobaczyć, czy pomysł się spodoba
Działanie jest proste. Klikacie na przycisk jakiejś lokacji i was do niej przenosi. Tylko... tego... tło trzeba by zmienić na jaśniejsze


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#93 2015-05-08 19:47:36

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Cechy



Cechy, to predyspozycje naszej postaci, jakich można się nauczyć poprzez doświadczenie i częste użytkowanie danej techniki. Dzięki temu jesteśmy w stanie opanować daną technikę do perfekcji, dostając większą premię do jej użytkowania. Zróżnicuje to znacznie bardziej rozgrywkę pomiędzy graczami, gdyż każdy będzie posiadał podobnie jak w przypadku klas i emocji - własne, indywidualne umiejętności, w których będzie lepszy od pozostałych.
Na przykład jeśli ktoś używa przeciętnie w walce kilkadziesiąt razy shunpo, to może otrzymać stałą premię w wysokości na przykład +10 do szybkości shunpo. Podobnie jeśli ktoś na przykład używa często cero, również może dostać bonus do siły czy też szybkości ataku. Mogą być nawet mniejsze koszta do reiatsu. Pole do popisu jest duże. ,,Wadą" tego było by to, że cechy zaniedbane, z czasem mogły by zaniknąć.


Pomysły na medale:
- Niszczyciel - Wyprowadź atak o sile:
Brąz: 100
Srebro: 500
Złoto: 1000

- Szybki jak błyskawica - Przekrocz wartość prędkości:
Brąz: 200
Srebro: 1000
Złoto: 3000


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#94 2015-05-14 17:39:55

Rayburn

http://i.imgur.com/Exm1g.jpg

Zarejestrowany: 2013-12-29
Posty: 23

Re: Kilka pomysłów

W sumie to pomysł jest dość ciekawy, jestem jak najbardziej za, pod warunkiem, że te premie nie będą przesadnie duże.

Offline

 

#95 2015-05-14 18:08:09

Hielo

http://i.imgur.com/G3pqL.jpg

43300248
Call me!
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2015-01-12
Posty: 122
Imię postaci: Hielo Shirai

Re: Kilka pomysłów

Właściwie jestem za, tylko jakoś nie bardzo do mnie dociera ewentualna mechanika zjawiska.


Karto Teka

Kata Postaci

Moja Historia

Kolorki:
#33cc00 - To co mówię

#ccff66  - To co myślę

Offline

 

#96 2015-05-14 18:21:19

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

To już moja w tym głowa


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#97 2015-05-14 18:52:21

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Kilka pomysłów

Jestem przeciw.
Dlaczego? Proszę:
-małe plusy będą użyteczne tylko na początku gry potem znikną w mnogości innych stat (w moim przypadku 10 w-te-czy-we-w-te nie robi różnicy).
-zbyt duże będą nieuczciwe
-jeśli bonus będzie zmniejszeniem kosztu reiatsu, uczciwe byłoby jakby w czym innym wzrosło - kłopot polega na tym w czym ma wzrosnąć.
-bonusy w procentach, np +10% do siły ataku na początku będą za małe a później za duże.
-trzeba ustalić poziom na którym ktoś staje się specjalistą w danej dziedzinie i co go czyni tym specjalistą.

Jak dla mnie element niepotrzebny biorąc pod uwagę, że mamy już klasy postaci dające nawet więcej niż to co proponujesz. Na moim przykładzie - gdybym nagle stał się specjalistą od Sonido to +10 do szybkości nic by mi nie zmieniło ale mniejszy koszt doprowadziłby do tego, że Sonido musiałoby być dla mnie darmo albo szybkość wzrosła by jeszcze do *4.

Co do medali - nigdy nie widziałem sensu ich istnienia, dla mnie to dodatkowa formalność. W tej sprawie nie mam zdania, jak je chcecie to sobie wrzućcie.
Pozdrawiam.

Offline

 

#98 2015-05-14 19:02:06

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Hmmm... to może ograniczyć ilość cech na przykład do trzech? Dwóch?
Bonusy dodawane będą według uznania prowadzącego na podstawie intensywności występowania danej umiejętności w taki sposób, aby dostosować bonus do poziomu użytkownika, co by uniknąć takich sytuacji, o jakich wspomniałeś.
No i co ważniejsze, żeby dostać taki bonus, to naprawdę trzeba będzie się wysilić. Jeśli chciałbyś zostać specjalistą od sonido, to nie zostaniesz nim używając tego w walce 5 czy 6 razy, tylko będziesz musiał zapierniczać niczym Ichigo w Ban-kai, co najmniej kilka razy na post. Chodzi o to, aby takie cechy były naprawdę wyjątkowe dla postaci, aby mogła się wyróżnić w tłumie


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#99 2015-05-14 19:16:54

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Kilka pomysłów

To dalej do mnie nie przemawia.
Subiektywna ocena MG mnie nie przekonuje. Tak samo jak warunkowanie specjalizacji częstością używania danego skilla w walce. Do każdego nowego oponenta potrzebna jest nowa strategia by wykorzystać swoje silne i słabe strony. W walce z szybkim przeciwnikiem będę napieprzał Sonido ale jak przeciwnik będzie wolny jak cholera postawię na spam Cero.
Także dostosowanie bonusu do poziomu jest nieuczciwe. Jeden MG przyzna taki bonus, drugi taki a obaj gracze na tym samym poziomie i weź to rozsądź.
Za dużo w tym luk i samowolki, dalej jestem na nie.

Offline

 

#100 2016-01-27 19:20:44

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Nowe pomysły

- Za medale będzie możliwość wykupienia NPC towarzyszy
- Nowa klasa: negocjator/kasiarz - artykuły w sklepie oraz umiejętności kosztują o 30% mniej, a dodatkowo na start otrzymujemy 50 złota i 20 punktów nauki
- Możliwość wymiany medali na statystyki (1 punkt - 250 reiatsu)
- Ograniczenie klasy alchemika (zmiana bonusu z x1,5 na x1,25) - przypuszczam, że na ten temat rozgorzeje ostra debata

P.S. Ze wstydem przyznam, że kompletnie zapomniałem o tym co dodałem ostatnio (to jest pomysł z cechami i dwoma nowymi medalami). W weekend, jak będę miał trochę więcej czasu postaram się je wprowadzić w życie, chyba, że ktoś chce jeszcze przedstawić swoje zdanie, do czego zapraszam


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#101 2016-01-27 19:39:46

Dashi

http://i.imgur.com/G3pqL.jpg

52605435
Zarejestrowany: 2015-01-06
Posty: 64
Punkty: 12
Imię postaci: Tadashi Iseki

Re: Kilka pomysłów

No to wypowie się zrzędliwy Dashi! A co!

1. Wykupienie NPC za medale
Nie nie nie.
Każdy jeden gracz ma prawo stworzyć sobie NPCta do rozmowy czy dla zabicia czasu.
Towarzysz NPC który mógłby wspomóc w walce powinien być przydzielany tylko do questów i jedynie na czas trwania danego questa.

2. Jakoś nie mam nic do nowej klasy

3. Staty za medale...normalnie jak na targu kupię/sprzedam/zamienię -.-

4. Nie wiem po co to zmieniać i chyba nie chce mi się w to wnikać

Jak coś mi zaświta w głowie to jeszcze się udzielę


Karta Postaci
Kartoteka
Zanpakutō

Mowa = #FFFF00   
Krzyk = #FFC125
Szept = #FFFF99
*Myśli* = #FFFF00

Offline

 

#102 2016-01-27 19:56:24

 Patariko

http://i.imgur.com/3hErqh7.jpg

Call me!
Skąd: Nowy Dwór Maz.
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1117
Imię postaci: Patariko Yukan
WWW

Re: Kilka pomysłów

1. Npc wiesz co myślę. Tak ale cena odpowiednio wysoka i ograniczenie do 1 na gracza
2. Nie zbyt mocny. Na start wykupi pół sklepu i wyuczy się połowy um
3. Medale = reiatsu... Nie... Odpada... Poprostu... Zrób jeszcze reiatsu za sms Premium
4. Nie


Fullbring
KP


Ekwipunek:
nieśmiertelnik
nóż survivalowy po dziadku
dwie reigły
adrenalina
naszyjnik ze zdjęciem rodziców (szybkość x1,2)

Offline

 

#103 2016-01-28 00:59:03

 Chinatsa Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2012-09-27
Posty: 702
Imię postaci: Chinatsa Hikari

Re: Kilka pomysłów

Co do "kasiarza" jestem na TAK, ale pod warunkiem, że zakupy w sklepie może zrobić jednorazowo na miesiąc natomiast umiejętności raz na dwa miesiące. I mniejsza kasa na start.
NPC... Nie jest tajemnicą, że medale i inne mi są całkowicie obojętne, jednak może będzie można "wypożyczać" na jakiś czas za określoną sumę pieniędzy adekwatną do czasu (1 fabuła, 2, 3 itp...)


"Jeśli mam wybierać między złem a złem, wolę nie wybierać wcale."

Karta postaci
Zanpaktou

Offline

 

#104 2016-01-28 01:12:43

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Kilka pomysłów

1. Hoff... już nie pamiętasz jak było z NPC kiedy robiliśmy swoje Fracción, była moja Kurobina i twoje Ichibantai? Właśnie dlatego całkowicie zrezygnowaliśmy wtedy z NPC i to na twoje żądanie, a teraz chcesz ich dać za Medale? Nie obraź się ale sesyjka ci się trochę na łeb rzuciła skoro wychodzisz z taki idiotyzmem.
Jestem na NIE!

2. Zbyt duży bonus. Ograniczyłbym jedynie rabat do sklepu ale też zmniejszył go do 10%. Bez bonusu na start i bez zmniejszania kosztów nauki umiejętności. Do negocjacji.

3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA~! Nie. Pat wyczerpał temat.

4. Nie. Dlaczego? Tak, między innymi dlatego, że ja mam alchemika i mi z tym dobrze, nie ukrywam tego i nie zamieniłbym go raczej na żądną inną klasę.. Ale też dlatego, że jest to przykład klasy użytecznej na każdym poziomie. Reszta jest przydatna tylko na początku, ew. trochę dalej w grze ale żadna nie przynosi korzyści w end-game. To raczej inne umiejętności należy podnieść by były korzystniejsze niż zmniejszać jedną z niewielu, które jakieś korzyści W OGÓLE przynoszą.

A co do dyskusji - pokazałeś w jaki sposób dyskutujesz w "kłótniach i wyjaśnianiu sporów". Jeśli masz zamiar to po prostu wprowadzić to to zrób, droga wolna, w końcu jesteś przyzwyczajony do dyktatury. Po prostu nie rób z siebie hipokryty i nie pisz w tematach o opinię ludzi by potem robić jej wbrew.

Offline

 

#105 2016-01-28 08:42:52

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Kilka pomysłów

Słów Hao nie zamierzam komentować, bo nie będę odpowiadał na Twoje zaczepki. Jedyne co mogę odpowiedzieć, to żebyś uspokoił swój ton wypowiedzi i nie pozwalał sobie na tak wiele.

Fakt, może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie w opisie punktów, ale macie sporo słuszności. Jednak zanim zacznę się odnosić, pragnę zaznaczyć, że są to jedynie pomysły, które gdzieś tam wpadły mi do głowy. Nie oznacza to wcale, że chcę je wprowadzić już, na gwałt. Wiele z nich z pewnością wymaga poprawek, niektóre są jedynie do odrzucenia, jednak wydaje mi się, że warto je przedyskutować

A teraz wracając

Co do NPC.
Różnicą pomiędzy tym wyjściem, a starym układem, w którym wykupowało się NPC za pieniądze jest przede wszystkim to, że jest to o wiele mniej opłacalne i trudniejsze do zdobycia. Zwróćcie uwagę jak łatwo było wydać 50 czy nawet 100 złota na NPC. Żaden problem. Jednak w przypadku medali, punktów mamy stosunkowo niewiele do dyspozycji. Mało tego, jeśli ktoś się już zdecyduje na zdobycie takiego NPC, będzie musiał zrezygnować z szeregu innych profitów, które mógłby za te punkty z medali posiąść, a umówmy się, że dylematy są spore. 30 jak ktoś ma to już jest bardzo dużo, jednak przeciętny zjadacz chleba ma w zapasie tak 5-15. NPC wyceniało by się załóżmy w okolicach kilku-kilkunastu. To dużo, nawet bardzo. Krótko mówiąc, dawało by to równie duże korzyści co straty. Podobnie w przypadku umiejętności indywidualnych.
Warto też dodać, że można będzie mieć jedynie jednego NPC, więc o jakiejkolwiek armii zwolenników nie ma mowy.

Co do kasiarza, to macie różne punkty widzenia i propozycje. Przemyślę je wszystkie i postaram się wypracować złoty środek.

Możliwość wymiany medali na reiatsu odpada.

Co do Alchemika... Nad tym problemem pochylę się dłużej i nie zamierzam go zwyczajnie zostawić, ponieważ jest to obecnie najpotężniejsza klasa na forum, znacznie odbiegająca od innych, a trzeba zachować jakiś balans rozgrywki.
O ile w przypadku graczy dopiero zaczynających grę nie daje on jakoś bardzo dużo, o tyle w przypadku graczy na wyższym poziomie zaczyna się sajgon.

Żeby zobrazować istotę problemu posłużę się prostym przykładem na pokazanie jak bardzo ten bonus jest przesadzony. Weźmy pod uwagę takie sztuczne Hierro.
Sztuczne Hierro zwiększa wytrzymałość x2. W przypadku klasy alchemika już x3. W przypadku, gdy gracz ma wytrzymałość na poziomie powiedzmy 200 to robi zasadniczą różnicę, bo zamiast 400, ma aż 600. Mało tego! Nietrudno wyobrazić sobie jak taki Vizard z taką premią zakłada maskę Vizarda. Wówczas końcowe saldo wynosi 1200 wytrzymałości. Z 200 zrobiło się aż 6 razy więcej!. Nie doliczam do tego premii od shi-kai i ban-kai czy ressurectión, bo są one względnie stałe więc nie zmieniają sytuacji jakoś znacząco.
Uważam to za znaczącą przesadę z tego względu, że bonusy od tej klasy są znacznie wyższe w porównaniu do pozostałych. Wystarczy porównać działanie klasy Kulturysty (zmniejszenie wartości ataków fizycznych przeciwnika o połowę) z alchemikiem. W przypadku kupienia zbroi Hierro otrzymujemy podobny efekt, a do tego dochodzą inne przedmioty jak jakieś rękawice i tak dalej, w związku z czym wybór innych klas o podobnym działaniu jest zwyczajnie nieopłacalny i bezsensowny. Artykułów w sklepie jest o wiele więcej, a przy takim bonusie otrzymywanym od przedmiotów takie rzeczy jak uwolnienie ban-kai czy ressurectión odchodzą w cień i nie zmieniają wiele w statystykach, co wydaje mi się bezsensowne. Po co zanpakutou, skoro blisko połowę (o ile nie więcej) statystyk stanowić będzie ekwipunek ze sklepu.

Zreflektuję się jednak co do propozycji zmiany bonusu. Proponuję zrobić tak jak w przypadku emocji. Bonus x1,5 dla graczy do 10 poziomu i x1,25 czyli o połowę mniejszy dla graczy powyżej 10 poziomu. Myślę, że takie wyjście będzie sprawiedliwe.

P.S. Dla wszystkich tych, którzy tą klasę posiadają, po wprowadzeniu zmian będzie można ją oczywiście zmienić na inną.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl