Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#106 2013-08-13 13:30:55

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Witam.
Mimo iż to nie jest nowy pomysł pragnę zaznaczyć te fakty, które mogą wpłynąć na rozgrywkę. Wprowadzają nieco faktów z Bleacha i pewną propozycję dotyczącą naszych ukochanych Quincy. Ale po kolei.
Obserwując Bleach można stwierdzić kilka faktów:

-Shunpou (i jemu podobne) nie można używać, gdy ktoś cię trzyma. Przykład: walka Ichigo z Byakuyą na wzgórzu Soukyoku. Hollow Ichigo łapie Byakuyę za bark uniemożliwiając ucieczkę poprzez Shunpou.

-Utzusemi trzeba użyć przed atakiem i zaznaczyć to w poście na końcu, zanim padnie cios ze strony MG czy innego gracza. To nie jest wyzwolenie się od śmierci a zostawienie klona w swym miejscu na podstawie ubrania. Więc musi być wykonane przed atakiem. W dodatku nie ma zastosowanie gdy czyjaś szybkość jest dwa razy większa od naszej, gdyż nie mamy szans na uniknięcie ataku którego nawet nie widzimy.

-Zniszczone ZP uniemożliwia wyzwolenie Shikai, Bankai, Ressurection itd. Przykład: Byakuya w walce z Tsukishimą musiał odzyskać odcięty kawałek miecza by wejść w Ban-kai. Tsukishima zaznaczył ww. fakt.

-Łuki Quincy mogą przybierać formę dowolnej broni dystansowej, nie tylko łuków. Przykład: Juha Baah strzelał z jakiś pierścieni na dłoniach formując nimi strzały.

Proponuję też zreorganizować całą rasę Quincy, wzbogacić o umiejętności z nowego Arcu (Quincy Volstandich, Blut, itd...) i Wandenreich. W tym przypadku w dużym stopniu wyręczy nas wikipedia. A Quincy po tym staną się na prawdę potężną rasą, równą Hollowom i Shinigami.

Ostatnio edytowany przez Hao Asakura (2013-08-13 13:51:47)

Offline

 

#107 2013-09-23 21:43:17

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

@Up

Offline

 

#108 2013-09-24 11:42:55

 Nassanael

http://zapisz.net/images/726_da3d3021ec520.jpghttp://i.imgur.com/hl2Ru.jpg

21121123
Zarejestrowany: 2012-05-04
Posty: 866
Punkty: 24
Imię postaci: Nassanael

Re: Pomysły Hao

Ja tam się zgadzam, a Quincy w mandze to silne skurczybyki, kto czyta ten wie. I dobre by było by i u nas wyrównał się siły między rasami.


W prozie wojny nie ma miejsca na piękno...
KP
Zan
Teka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#109 2013-09-24 14:44:29

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Co do shunpo to pomyślę ale raczej tak. Co do Utsusemi to mi się to nie widzi. Piszesz w poście, że zmieniasz się w klona i czekasz, aż stojący przed Tobą idiota Cię zaatakuje, a on widząc to, będzie stał i poczeka aż zniknie... To jest bez sensu.
Co do zanpakutou to pomyślę ale prawdopodobnie tak.
Co do Quincych to nie czytam mangi więc nie mam zielonego pojęcia o czym gadasz.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#110 2013-09-24 17:16:20

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

@Utzusemi
Nie, no jasne o wiele bardziej logiczne jest to, że ktoś się rozpisze w 15 linijkach o ataku na przeciwnika, on po tym fakcie napisze "Wyjebane, Utzusemi!". TO jest bezsensu, że jedna technika i już masz w dupie cokolwiek zrobi przeciwnik. Chcę po prostu by w pisaniu posta o ataku zaznaczyć na końcu, że: "W razie nieoczekiwanego ataku użyję Utzusemi do ucieczki." Do tego nie pojawiasz się po nim od razu jak w przypadku shunpo, a dopiero po tym jak zniknie klon z ubrania.
To takie trudne?

Co do Quincy:
Ten co powie, że łucznicy są słabi w życiu nie widział prawdziwej mocy tej rasy. Łuki mają na prawdę różne formy od mashinegun'a, kolce z reish aż po obręcze w stylu Iron Man'a. Do tego przybędzie Quincym o wiele więcej ciekawych umiejętności.

W sumie sam mogę się tym zająć jeśli jesteś taki niedoinformowany. To nic trudnego jednak biorąc pod uwagę mój tryb życia zajmie to czas do końca eventu.

Ostatnio edytowany przez Hao Asakura (2013-09-24 17:21:45)

Offline

 

#111 2015-01-01 23:34:56

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Witam.
Jak zwykle mam dla was kilka propozycji odnośnie zmian na forum:

-Zabijanie graczy: Nie wiem jak was, ale mnie krew zalewa kiedy widzę zasadę, że nie da się zabić postaci innego gracza a w przypadku śmierci postaci narzucana jest jedynie kara 24h bez gry. Jak dla mnie usuwa to w ogóle jakikolwiek sens walk PvP - napiszę fabułę na 40 postów w którym w końcu moja postać zabije tę drugą, której nienawidzi a jutro już znowu musi oglądać jej gębę. Bądźmy szczerzy, jeśli ktoś się pisze na PvP na śmierć i życie to tak też powinno być - jeśli ktoś się focha na to, że mu zabili postać za jego zgodą to chuj z nim, nikt mu nie wskrzesi jej na siłę. Mierzymy siły na zamiary i jeśli z kimś walczymy to walczymy na serio.

-Statystyki: Jak wiadomo, kiedy nasze reiatsu spada, spadają także nasze staty - osobiście uważam to za bezsensowne. Nasz poziom energii duchowej powinien nam służyć do rozłożenia tych statystyk ale jego spadek nie powinien ich zmniejszać. Te cechy odpowiadają naszej fizjonomii, nie mocy. Dlatego sadzę, że niezależnie od spadku Reiatsu powinny zostać bez zmian.

Offline

 

#112 2015-01-01 23:42:34

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Co do zabijania to znudziłem się już wyjaśnianiem Ci tego dlaczego na tym forum nie można zabijać, więc tym razem to pominę.

Co do statystyk. W bleachu wszędzie było tak, że kiedy ktoś użył za dużo mocy to słabł przy tym. Koronny przykład - Ichigo w masce vizarda i po jej zdjęciu.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#113 2015-01-01 23:43:23

Rafael

http://img521.imageshack.us/img521/117/ranga5espadayami.png

37827204
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1122

Re: Pomysły Hao

-Nie, małej potyczki przeżyć nie możecie co dopiero zgonu takiego prawdziwego z stratami jak w takich akcjach naprawdę nerwy puszczają.


-Nie, bo balans się rypnie.


http://www.mediafire.com/convkey/68dd/a40naqyl5aut7z8fg.jpg

Offline

 

#114 2015-01-04 01:31:47

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Nowy pomysł.
Z tego co widzę zapomniano tu o bardzo ważnej dla pustych umiejętności. Konkretnie chodzi mi o Pesquisa, które nie raz, nie dwa a aż trzy razy zostało użyte w anime i mandze.

Hao w wielkiej swej mądrości napisał:

http://vignette1.wikia.nocookie.net/bleach/images/4/43/Pesquisa_Grimmjowa.gif/revision/latest?cb=20120726203129&path-prefix=pl
-Pesquisa
Jest zdolnością Arrancarów polegającą na wykrywaniu i ocenianiu wartości Reiatsu. Działa jak sonar jednak jego forma może być różna w zależności od tego czy szukamy reiatsu w danej okolicy, namierzamy najsilniejsze lub oceniamy przeciwnika, którego już widzimy.
1)Sonar - Pesquisa pomaga nam znaleźć przeciwnika w danym obszarze. Przeszukuje najbliższą okolicę w poszukiwaniu silnych źródeł energii duchowej. Wystarczy chwila skupienia. Obszar zwiększa się jeśli wykona go więcej Arrancarów.
2)Nawigacja - Arrancar dotyka ziem palcem lub dłonią po czym złotym światłem namierza źródło najsilniejszej energii w okolicy.
3)Widzenie - kiedy jesteśmy już z przeciwnikiem twarzą w twarz zaledwie jego zobaczenie daje nam ogólny wgląd w jego moc. Jesteśmy w stanie dokładnie określić jej poziom i możliwości przeciwnika (widzimy jego statystyki).
Pesquisa jest jednak tak szybka jak użytkownik, więc jeśli ktoś przemieszcza się 2x szybciej od nas Pesquisa nie może go namierzyć.

Wymagania:
Kontrola reiatsu 3 poziom
Wykrywanie reiatsu 3 poziom
20 PN

Offline

 

#115 2015-01-04 10:01:05

Rafael

http://img521.imageshack.us/img521/117/ranga5espadayami.png

37827204
Zarejestrowany: 2012-05-01
Posty: 1122

Re: Pomysły Hao

Jest wykrywanie Reiatsu nie tylko Arrancarny to umiały, nie wiem czy warto robić to samo po raz kolejny ... W końcu wykrywanie Reiatsu pozwala określić poziom reiatsu przeciwnika, A po obserwacji stwierdzisz jak on rozdał kiedy już zacznie walczyć.. No chyba że chcesz wbić na raz.
Więc
1. Możesz zrobić już teraz.
2. Też możesz..
3. Szukanie łatwego wglądu w statystyki przeciwnika ?

Tak więc trochę na nie.


http://www.mediafire.com/convkey/68dd/a40naqyl5aut7z8fg.jpg

Offline

 

#116 2015-01-04 10:53:16

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Pomyślałem dokładnie o tym samym co napisał Rafael. Lepiej bym tego nie ujął, zatem też jestem na nie.


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#117 2015-01-19 16:56:01

 Regis Darkness

http://i.imgur.com/kdfXZ.jpg

12953525
Call me!
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2015-01-06
Posty: 39
Punkty: 6

Re: Pomysły Hao

Jestem za pomysłem Hao odnosnie tego, że każda rasa powinna mieć dodatkową rzecz w stylu tego co dostają buntownicy praktycznie za darmo a wymówka, że buntowników jest mniej i muszą być lepsi można o kant tyłka potłuc. Czemu? Bowiem każdy gracz idzie albo planuje iść do buntowników. Także ta wymówka jest mało prawdziwa bo gracze często są silniejsi od NPC także ten.....(A powinny być takie walki, że gracz nie może jej wygrać za dobrze by było)

Offline

 

#118 2016-02-16 21:55:34

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Witam.
Przeglądając ostatnio umiejętności wszystkich ras wpadłem na pewien pomysł... czy może raczej przypomniałem sobie stary.

Arrancar
Od dawna wiadomo, że niezwykle ograniczona liczbowo grupa Vizardów może poszczycić się możliwością nabycia pewnych umiejętności pustych z faktu posiadania maski. Jednakże jest to wybitnie jednostronna zależność, gdyż takowy Arrancar nie może nabyć żadnych umiejętności Shinigami mimo, że w połowie także nim jest podobnie co Vizard. Kiedyś bardzo o to walczyłem ale nie dokonało się nic niezwykłego w tej sprawie, dlatego wracam do tego teraz, kiedy jest nas więcej i można rozwinąć jakąś rozmowę. Poniżej zamieszczam listę umiejętności, których Arrancarzy mogliby się bez problemu nauczyć:
-Zanjutsu - chyba nie wymaga komentarza. Umiejętność tak podstawowa, że nie powinno być co do tego wątpliwości ale na wszelki wypadek - Arrancarzy i Shinigami posiadają wspólny mianownik broni czyli Zanpakutou, któego kontrola jest dla nich kluczowa.
-Kidou - chociażby do wzmocnienia własnego Cero o te kilak punktów, chociaż ta umiejętność moim zdaniem powinna być mocno zbuffowana. Tak, świat się zawalił, Hao stwierdził, że Shinigami muszą się wzmocnić.
-Hohou - dlaczego, skoro Sonido można już poznać na poziomie Vasto Lorde? Ano dlatego chociażby by pozwalało nauczyć się innych form szybkich kroków używanych przez Shinigami jak Utsusemi czy Senka. Tak, tych umiejętności także powinien moc nauczyć się Arrancar gdyż stanowią zaledwie wariację od podstawowej techniki szybkich kroków.
-Shunkou - jest to zaawansowana kontrola energii połączona  z walką wręcz w czym Hollowy specjalizują się znacznie dłużej niż shinigami (brak Zana od początku zmusza Hollowa do walki ciałem).

Moim zdaniem te 5 powinno być udostępnione Arrancarom do nauki tak samo jak Vizardom Cero lub inne umiejętności pustych. Przy wymianie Vizard-Arrancar ten drugi wypada gorzej bo Vizard poza swoim mieczem może jeszcze popisać się kidou i szeregiem technik shinigami w połączeniu z kilkoma skradzionymi pustym. Arrancar może polegać tylko na tym, że jego reiatsu MOŻE będzie większe na tyle by przeważyć szale na jego korzyść w walce ze znacznie bardziej wszechstronnym przeciwnikiem. Jeszcze gorsza sytuacja byłaby gdyby walczył z wyszkolonym buntownikiem i ich chorymi bonusami. Te umiejętności przynajmniej w niewielkim stopniu wyrównają szanse.

Offline

 

#119 2016-02-16 22:01:24

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Re: Pomysły Hao

Tak tylko nadmienię, że przeciętny Arrancar ma spokojnie 2 razy więcej reiatsu od przeciętnego kapitana, a Espada jeszcze więcej...


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#120 2016-02-16 22:06:28

 Hao Asakura

http://i.imgur.com/fCayZ.jpg

6123458
Call me!
Skąd: Oaza Hao
Zarejestrowany: 2012-05-02
Posty: 785
Imię postaci: Hao Asakura

Re: Pomysły Hao

Tak tylko nadmienię, że Arrancar na swoje pracuje przez 15 leveli, a na Vasto Lorde dalej może rozwalić go przeciętny Vicekapitan lub nawet oficer. Dopiero potem nadchodzi przypływ reiatsu. Bo by zostać Arrancarem to trzeba sobie zasłużyć ciężka pracą a nie tylko medalami i mieć maskę już na 13 lvlu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl