Ogłoszenie


Ciekawostki i plotki
Ostatnie zmiany - 09.07.2016. Więcej tutaj
- WAŻNE! Wakacyjna gorączka - promocje, startery dla początkujących, inne bonusy!
- Nowi bohaterowie niezależni: Yasashii Chisaki oraz Koi no Hana
- WAŻNE! Dodanie nowej drogi rozwoju postaci (Cechy). Więcej tutaj
- Stworzenie świata alternatywnego. Więcej tutaj

#1 2016-02-07 16:52:04

 Hoffman Miyamoto

http://i.imgur.com/g4UtLJM.png

36646198
Call me!
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2012-04-25
Posty: 2396
Punkty: 33
Imię postaci: Hoffman Moritsu

Przykładowa Karta Postaci

Mężczyzna

Imię: Yahiro
Nazwisko: Shirotora
Rasa: Shinigami
Ranga: Oficer VII oddziału
Klasa: Kulturysta, Antymagik
Poziom: 5
Doświadczenie: 4700
Punkty Nauki: 24
Pieniądze: 31

Opis postaci:
Wygląd:
Kiedy mijasz go na ulicy jest kolejnym, ot niepozornym przechodniem. Dobrze zbudowany mężczyzna mierzący sobie około 170cm wzrostu. Jego średniej długości mocno rozczochrane białe włosy opadają mu na twarz co idealnie komponuje się z jego nazwiskiem (Shirotora z jap. Biały tygrys). Na świat spogląda parą przenikliwie błękitnych oczu, które często są lekko przymknięte w grymasie zamyślenia. Pod oczyma widać lekkie, szare sińce niewyspania. Spory, nieco kwadratowy i noszący oznaki dawnego złamania nos, a pod nim usta wiecznie będące w lekkim pół uśmiechu. Kwadratowa szczęka zakończona szpiczastym podbródkiem osadzona jest na mocnej, szerokiej szyi przechodzącej w dobrze zbudowane jednak nie mocno umięśnione ramiona. Jego średnio umięśniony tors poznaczony jest licznymi bliznami, a przez jego plecy przebiega długa szeroka i paskudna blizna. Nogi są mocno zbudowane i dosyć umięśnione. Zazwyczaj ubiera się jak nakazuje moda na dworze czystych dusz czyli w klasyczny, niewyróżniający się z tłumu strój shinigami. Coś w jego postawie, sposobie poruszania się oraz gestykulacji podpowiada że dawniej był żołnierzem. Jego wzrok zawsze jest uważny i nieco podejrzliwy. Mężczyzna roztacza dookoła siebie zapach ziół i dymu tytoniowego, a jego oddech zazwyczaj pachnie jak mieszanka mięty, kawy i papierosów.

Charakter:
Yahiro jest spokojnym, silnym i zdecydowanym mężczyzną. W swoim życiu wiele przeszedł, a obecnie zmaga się jeszcze z resztkami depresji i stresu pourazowego. Jest człowiekiem nieco nieufnym, choć stara się walczyć ze swoimi nieustającymi wątpliwościami dotyczącymi nowo napotkanych. Nękany jest przez nocne koszmary będące echem jego doświadczeń ze służby wojskowej. Nie wierzy w rozwiązywanie konfliktów siłą i jako były żołnierz jest niezwykle pokojowy, a wręcz ma wstręt do przemocy, nie oznacza to jednak, że nie użyje jej aby kogoś bronić, gdyż jako oficer Gotei XIII ma taki obowiązek. Człowiek ten wychodzi z założenia, że w tym świecie muszą istnieć ci, którzy wezmą na siebie ciężar walki by inni mogli żyć w spokoju i bezpieczeństwie. Jest on także człowiekiem ciekawym świata - pragnie poznawać nowe rzeczy i dlatego wiele czyta. Wciąż poszukuje swojego miejsca na świecie. Gdy spotyka kogoś borykającego się z problemami i światem z pewnością zatrzyma się po to by wyciągnąć do niego rękę. Jego wielki, i od śmierci jego żony oraz dziecka pusty dom zawsze jest otwarty dla tych poszukujących pomocy i schronienia. Uwielbia się śmiać i wygłupiać, nawet w najmroczniejszych chwilach zachowuje nadzieję. Jest uzależniony od kawy i papierosów. Na własną rękę studiuje medycynę, która stała się jego pasją.

Statystyki:
Reiatsu: 4000
Siła: 12(24)
Wytrzymałość: 15(25)
Szybkość: 8(6)
Zręczność: 9x1,25(od posiadanej rekawicy do walki)=11

2500 reiatsu za bonusy od rang + 1200 za poziom postaci + 300 za umiejętność = 4000


Umiejętności:
- Kontrola reiatsu (poziom 1)
- Zanjutsu (poziom 1)
- Otwieranie bramy Senkai
- Wykrywanie reiatsu (poziom 1)
- Kidou (poziom 1)
- Wykonywanie kidou bez inkantacji (krąg 1-10)
- Hohou (poziom 1)
- Shunpo
- Leczenie (poziom 1) - umiejętność wykupiona za punkty z medali

Kidou:
Hadou:
- 1 Shou
- 4 Byakurai
- 12 Fushibi
- 31 Shakkahou
- 33 Soukatsui

Bakudou:
- 1 Sai
- 4 Hainawa
- 21 Sekienton

Broń: Heiwa Goeijin

Spoiler:


Heiwa Goeijin


Broni nie opisujemy w karcie postaci lecz wysyłamy administratorowi, najlepiej na PW. Tutaj zostaje opisana tylko ze względu na walor praktyczny takiego rozwiązania

Nazwa broni: Heiwa Goeijin (strażnik pokoju)
Wygląd: Naturę tego pogromcy dusz można odkryć już od pierwszego wejrzenia w jego ostrze. Mimo przerażająco ostremu ostrzu, zachowuje w sobie pewną delikatność, a nawet grację, przez co wydaje się być przeznaczony bardziej do zadań czysto defensywnych, niżeli ofensywnych, choć mogą to być jedynie pozory. Całość jest starannie wykonana, a sam właściciel tej katany widocznie bardzo o nią dba. Srebrne ostrze ukrywa się w jasnoniebieskiej pochwie, która tym samym świetnie komponuje się z oczyma o podobnej barwie. Końcówka pochwy ma złotą barwę, podobnie jak rękojeść, a całość różnorodnych barw zamyka w sobie rękojeść opleciona nieco ciemniejszymi niż pochwa lecz wciąż niebieskimi wiązaniami.
Kolor reiatsu: Jasnoniebieskie

Uwolnienie broni:
Słowa uwalniające: Hi wo tasukete, Hiheiwa! (Uratuj dzień, strażniku pokoju)

Wygląd: Po wypowiedzeniu słów uwalniających ostrze katany Yahiro prostuje się, przyjmując postać zwykłego, acz bardziej mosiężnego i dłuższego miecza w stosunku do zapieczętowanego pierwowzoru. Ponadto, lewa dłoń na odcinku pomiędzy nadgarstkiem, a łokciem pokryta zostaje barierą jasnobieskiego reiatsu, która błyskawicznie rozrasta się do postaci prostokąta wielkiego niemalże jak cale ciało kapitana, tworząc wytrzymałą tarczę.
Co się zaś tyczy wyglądu samego shinigamiego, jego włosy wraz z upływem walki zaczynają przyjmować kolor jego reiatsu. Poza wspomnianymi zmianami, shi-kai nie wywołuje innych zmian w wyglądzie.

Opis świata wewnętrznego: Ruiny… ruiny domów i ulic, gruz walający się wszędzie. Ulice pełne kraterów jakby po wybuchu bomb. Wyjący wiatr który tańczy pośród tego zniszczenia. A gdzieś w oddali jeden jedyny ocalały budynek. Im bliżej niego tym częściej mija się ludzkie cienie bez twarzy i słyszy się zawodzenie, krzyki rozpaczy przemieszane ze śmiechem i krzykami radości. Są to nic innego jak wspomnienia Yahiro, które co noc wyrywają go ze snu. Jednak gdy już dojdzie się do budynku i otworzy jego drzwi wszystko to cichnie, oddala się. W głębi w jednym z pomieszczeń, prawdopodobnie pokoju dziennym siedzi plecami do wejścia kobieta ubrana w pancerz, w zasięgu jej dłoni znajduje się broń. Cicho śpiewa kołysankę a jej śpiew jakby wypełnia pomieszczenie, koi i uspakaja.

Bonusy od broni: 60% do wytrzymałości, 50% do siły, -10% do szybkości

Umiejętności:
- Hagane tate (ściana żelaza) - Mężczyzna w dowolnej chwili może wzmocnić swoją tarczę za pomocą skoncentrowanego reiatsu, dzięki czemu staje się ona znacznie wytrzymalsza (wytrzymałość x2 użytkownika).
Koszt: 200 reiatsu
- Tsukiakari yoroi (zbroja księżycowego światła) - Tarcza oficera w dowolnym momencie może przeinaczyć się w zbroję, która może pokryć ciało Yahiro, bądź innej dowolnej osoby, którą będzie chciał ochronić. Zbroja bardzo mocno odbija srebrne światło i wygląda na starannie wypolerowaną, skąd pochodzi jej nazwa, a jej wytrzymałość wynosi tyle, ile wytrzymałość użytkownika x3 ale obniża szybkość chronionej osoby o 1/4.
Koszt: 400 reiatsu zaliczki i 100 reiatsu co post
- Shikabane wo sakebe (krzyk poległych) - Yahiro uderza swoim ostrzem o własną tarczę, co pobudza ją do drgań. W skutek tego działania powstaje fala uderzeniowa, która potrafi zmieść przeciwników z jego drogi. Siła fali uderzeniowej jest równa sile użytkownika x2, a jej szybkość x1,25.
Koszt: 200 reiatsu

Cechy:
+ 5 do siły i +3 do szybkości byakurai
+ 2 do szybkości Shunpo

Emocje w walce:
Plusy:
- Walka w obronie shinigami z Seireitei - Yahiro nigdy więcej nie chce oglądać krzywdy swoich towarzyszy, zwłaszcza że z wieloma z nich zdążył się już zaprzyjaźnić.
Bonus: Hagane tate i Tsukiyakari yoroi kosztują o 1/4 mniej, a ich skuteczność jest zwiększona o połowę
- Walka z osobami, które się w niej lubują - Yahiro pamięta o swojej przeszłości bezwzględnego żołnierza, dla którego walka była powołaniem. Jednak już dawno zszedł z tej drogi i nie wybaczy nikomu, kto z przyjemnością rani innych ludzi
Bonus: +10% do szybkości wszystkich kidou i +20% do ich siły

Minusy:
- Niemoralne rozkazy - Czasem bywa tak, że otrzymuje się rozkazy, które mogą kolidować z wartościami moralnymi, czy poglądami. Jednak rozkaz to rozkaz - trzeba go wykonać. Yahiro ma tego świadomość, jednak bardzo niechętnie walczy w takich sytuacjach.
Bonus: -10% do reiatsu, -15% do wartości ataków fizycznych

Ekwipunek:
Paczka papierosów, bandaże, rękawice do walki (zręczność x1,25)

____________________________________________________________________________________________________________

Kobieta

Imię: Karoline
Nazwisko: Sorsen
Rasa: Fullbringer
Ranga: Fullbringer
Klasa: Naukowiec, Sprinter
Poziom: 3
Doświadczenie: 2100
Punkty Nauki: 19
Pieniądze: 88

Opis postaci:
Wygląd:
Ta smukła i czarująca istotka mierzy sobie na oko 170cm. Jej długie brązowe włosy urozmaicone zostały trzema warkoczykami. W pierwszy z warkoczyków wpleciona jest kolorowa mulina, w drugi szklane różnokolorowe, lśniące paciorki, w trzeci zaś kilka połyskujących w słońcu dzwoneczków. Na świat spogląda parą niesamowicie lśniących złotych oczu o niezwykle mądrym i wszechwiedzącym wyrazie. Jej drobny nosek zawsze zadarty jest nieco w górę, a pełne, soczyste usta zawsze pomalowane czerwoną szminką i zawsze zaciśnięte w grymasie lekceważenia. Jej urocza, zakończona lekkim szpicem twarz osadzona jest na długiej smukłej szyi, która płynnie przechodzi w delikatne kobiece ramiona. Gdy ślizgać się po jej ciele dalej wzrokiem natrafi się na satysfakcjonujących dla oka wielkości biust. W jej smukłej talii znajduje się kuszące kobiece wcięcie płynnie oraz łagodnie przechodzące w biodra i długie powabne nogi. Karoline ubiera się w kolorowy top, schludną jeansową koszulę i zależnie od pogody w postrzępione rurki lub szorty. Jej stopy okryte są wygodnymi znoszonymi starymi trampkami. Kobieta porusza się z gracją i smakiem, każdy jej ruch jest wyważony i ostrożny, można powiedzieć że przypomina niektórym piękną kocicę.

Charakter:
Polubić ją to sztuka trudna. Brązowowłosa bowiem najłatwiejszego charakteru nie ma. Przy pierwszym spotkaniu ledwie zaszczyci wzrokiem, otaksuje, zmierzy i dokładnie oceni. Jest dla siebie jedynym i najwyższym autorytetem, nie słucha rad jeśli nie jest to konieczne. Wszelakie zadania najchętniej wykona samodzielnie uznając każdego za zbędną przeszkodę plączącą się jej pod nogami. Jeśli jednak będziesz na tyle uparty, przylgniesz do niej na dłużej i odkryjesz kryjącą się za maską oschłości delikatną i wrażliwą kobietę, która wiele straciła, wiele poświęciła i w obawie przed kolejną utratą stara się nie dopuścić do siebie innych. Odkryjesz troskliwą, łagodną kobietę, zranioną przez świat, kobietę której serce krwawi i nie daje się zaleczyć.

Statystyki:
Na początku:
Reiatsu: 2300
Siła: 4
Wytrzymałość: 5(4)
Szybkość: 10(15)
Zręczność: 8(9)

Reiatsu: 1000 (od rangi) + 1000 (od poziomu postaci) + 300 (od klasy naukowca) = 2300

Umiejętności:
- Kontrola reiatsu (poziom 1)
- Manipulacja duszą
- Bringer Light


Broń: Hurricain Song

Spoiler:


Hurricain Song


Broni nie opisujemy w karcie postaci lecz wysyłamy administratorowi, najlepiej na PW. Tutaj zostaje opisana tylko ze względu na walor praktyczny takiego rozwiązania

Nazwa broni: Hurricain Song (Pieśń Huraganu)
Wygląd:
Kolor reiatsu:

Uwolnienie broni:
Słowa uwalniające: Mezamero kaze, Hurricain Song (Przebudź wiatr Pieśnią Huraganu)

Wygląd: Wygląd Caroline po uwolnieniu fullbringu praktycznie w żaden sposób się nie zmienia. Wygląda dokładnie tak samo jak przed uwolnieniem broni poza tym, że całe ciało kobiety zdaje się być pokryte przez warstwę wirujących, szczelnie oplatających jej ciało smug powietrza. Można je dokładnie poczuć gdy się do niej zbliżyć. Jej długie włosy zaczynają unosić się, tańcząc przy chaotycznej melodii poruszającego się wiatru, natomiast oczy zdają się lekko tracić kolor.

Bonusy od broni: +100% szybkość, +30% zręczność, -30% wytrzymałość

Umiejętności:
W zależności od tego jaką melodię Caroline zagra na swojej harmonijce, jej Fullbring używa różnych umiejętności.
- Wind wip (wietrzny bicz) - Jest to prosty atak ofensywny, który polega na wykorzystaniu reiatsu do stężenia powietrza, którym następnie może ciskać w przeciwnika przy ogromnym ciśnieniu. Siła ataku to *0,75 siły użytkownika, natomiast jego szybkość to *2,5 użytkownika.
Koszt (za każdy atak): 100 reiatsu
- Wind boost - Wiart oplatający ciało Caroline staje się dlań wsparciem niczym dla żagli płynącego statku. Na dowolny okres czasu może zwiększyć jej szybkość o *2 i w mniejszym stopniu zręczność o *1,5.
Koszt: 200 zaliczki i 100 co post
- Wind thief - Podobnie jak wind boost może w bezpośredni sposób pomagać swojej właścicielce, tak wind thief może czynić to w sposób pośredni, uprzykrzając życie jej przeciwnikowi. Wiatr może się zbuntować przeciwko jej przeciwnikowi poprzez wianie w przeciwną mu stronę, aby obniżyć wartość szybkości jego ataków o *1,5, czy nawet zawrócić niektóre z nich jeśli ich szybkość będzie 6 razy mniejsza od szybkości Caroline.
Koszt: 200 reiatsu zaliczki + 200 co post, a w przypadku zawrócenia ataku dodatkowe 200

Cechy:
- Bringer light: +10 do szybkości

Emocje w walce:
Plusy:
+ Upartość - To czego z pewnością nie można odmówić Caroline, to nieugięty, zażarty charakter. Doświadczenia z przeszłości nauczyły ją nie ustępować przed niczym i nikim, zwłaszcza wtedy gdy zwycięstwo zdaje jej się wymykać z rąk.
Bonus: Kiedy Caroline wyraźnie przegrywa walkę, jej siła i szybkość zwiększa się kolejno o *1,5 i *2 na okres trzech postów aby odwrócić losy bitwy. Jednak po tym czasie jej reiatsu zmniejsza się dodatkowo o 25%.
+ Walka z przeszłością - Caroline wstydzi się niektórych czynów, które popełniła w przeszłości. Nawet ich wspomnienie, czy umieszczenie jej w podobnej sytuacji poskutkuje nagłym zgęstnieniem reiatsu wokół kobiety. W momencie kiedy znów zostanie postawiona w podobnej sytuacji zrobi wszystko co w jej mocy aby naprawić swoje błędy.
Bonus: Odporność na małe i średnie obrażenia na okres trzech postów

Minusy:
- Walka z osobami podobnymi do niej - Za każdym razem kiedy Caroline spotka na swej drodze osoby, które borykają się z własnymi słabościami, bądź swoją przeszłością czy choćby nawet po prostu nie chcą z nią walczyć, jej morale od razu spadają. Zwyczajnie nie jest w stanie zmusić się do walki z kimś takim
Bonus: Niemożność użycia Wind wip

Ekwipunek:
Lusterko, spinki do włosów, ulubiona książka, harmonijka


____________________________________________________________________________________________________________

Wskazówki od Hielo i Hoffmana:

Japońskie nazwy: Jeśli masz problem ze znalezieniem ciekawego, trafiającego w Twoje gusta imienia dla postaci, broni tudzież nazwy umiejętności, dobrym rozwiązaniem jest znaleźć cechy w języku polskim, które by temu odpowiadały. W języku japońskim imiona często oznaczają konkretne rzeczy, cechy charakteru czy inne przymiotniki. Z gotowym wachlarzem słów, z których chcielibyśmy stworzyć daną nazwę najlepiej zwrócić się tutaj. Jednak oczywiście, nazwy nie muszą być japońskie i mogą wywodzić się z innych języków, łącznie z polskim
P.S. Odradzam (Hoffman) wykorzystywania Google tłumacza i innych tym podobnych translatorów. O ile w przypadku języków takich jak angielski tłumaczenie jest w miarę wierne, o tyle w przypadku języków takich jak japoński konkretnie się nie sprawdza i niesamowicie przekłamuje, często podając jedynie zmodyfikowane na japoński akcent słowa z języka angielskiego.

Wygląd:
Pomyśl o tym jakbyś pisał/a charakterystykę. Jak wygląda sylwetka postaci z daleka? Jest to kobieta czy mężczyzna? Jak się porusza? Jakie ma włosy? Jakiego koloru oczy? Jak się patrzy na świat? Jakie ma brwi, nos i usta? Jaka jest szyja? Jakie ramiona? Wzrost? Wygląda młodo czy staro? Ma jakieś blizny lub inne znaki rozpoznawcze? Jak się ubiera?
Pamiętaj o tym że wygląd jest wizytówką postaci - czy wygląd sugeruje coś o jej charakterze lub może wręcz przeciwnie jest z nim kompletnie sprzeczny? Być może posiada na sobie jakieś znamiona z przeszłości?
Dobrym sposobem jest znalezienie obrazka do którego jest podobna nasza postać i zwyczajne opisanie tego co na nim widać. Proponujemy opisywanie od ogółu do szczegółu.
Generalnie im lepiej opisany jest wygląd, tym lepiej dla nas i współgraczy, ponieważ łatwiej jest zobaczyć postać, kogoś, zamiast linijek tekstu.

Charakter:
Tutaj również jest kilka pytań pomocniczych np. Jakie pierwsze wrażenie powinna budzić postać?
Czy jest automatem? Jaka jest jej moralność? Czy jest empatyczna? Czy jej charakter jest plastyczny? Jakie ma poglądy na życie, śmierć i walkę? Jest dzieckiem, nastolatkiem, dorosłym? Ponieważ ja (Hielo) wychodzę z założenia że człowiek to suma doświadczeń to radzę myśleć o charakterze nieco w kontekście historii, której owszem nie trzeba tworzyć ale warto pomyśleć przynajmniej nad pewnymi jej elementami.
Początkującym radzę dać postaci pewne swoje cechy charakteru lecz jednocześnie odradzam tworzenie postaci o dokładnie takim samym charakterze jak my, utrudnia to bowiem odróżnienie świata fikcji (gry) od świata realnego.
Jeśli macie problem aby napisać charakter oraz wygląd postaci proponuję poszukać sobie, nawet w internecie, poradników dotyczących pisania charakterystyki. Z własnego doświadczenia wiem że to często i gęsto bardzo pomaga.
Jeśli nadal mielibyście z tym problem zachęcam by napisać do mnie na gg, oczywiście nie zawsze będę mogła pomóc natychmiast lecz bardzo chętnie udzielę pomocy.

Umiejętności broni:
Brakuje Ci pomysłu na broń? Nie wiesz od czego zacząć?
Według mnie (Hoffman), najlepiej sprawdza się w tej materii podejście od ogółu do szczegółu. Zwizualizuj sobie ogólną naturę broni Twojej postaci. Z jakim typem oręża Twoja postać czuła by się najlepiej? Co najlepiej zgrywało by się z jej charakterem? Pamiętajcie, że takie Zanpakutou jest odzwierciedleniem duszy shinigami więc warto pomyśleć nad czymś co mogło by dopełnić jego osobowość. Twoja postać ma wybuchowy charakter? Być może właśnie broń wykorzystująca ataki czysto ofensywne, przyjmująca kształt oręża nastawionego na destrukcję byłoby najlepszym rozwiązaniem? Być może jednak broń powinna być odzwierciedleniem ukrywanego przed światem oblicza Twojego bohatera? Jakie Hobby ma Twoja postać? Być może znajdzie swoje odzwierciedlenie właśnie w orężu?
Wreszcie, zastanów się nad tym, jakim rodzajem oręża sam/a chciałbyś/abyś grać, aby było to dla Ciebie osobiście przyjemne i komfortowe.
Kiedy już odnajdziemy nasz ogólny obraz, wizerunek, wygląd i charakter osobowości naszej broni, dobranie poszczególnych umiejętności nie powinno stanowić większego problemu

Emocje:
Ważne jest przede wszystkim to, aby emocje, które sobie dobierzemy pasowały do naszej postaci i uzupełniały ją, dzięki czemu o wiele łatwiej będzie nam się w nią wczuć. Jednak może się zdarzyć tak, że gdzieś po drodze utracimy balans i będziemy posiadali więcej plusów niż minusów bądź na odwrót. Ponadto za żadne skarby nie będziemy w stanie wymyślić czegoś dla zrównoważenia obecnego stanu rzeczy. Jak temu zaradzić? Oczywiście można usunąć część spośród plusów tudzież minusów, aby zachować balans, jednak z pewnością niektórym graczom może zależeć na ich zachowaniu.
Przedstawię kilka sposobów na rozwinięcie kolejnych punktów emocji, aby osobowość naszej postaci stała się barwniejsza:
- Uważnie przeczytaj jeszcze raz charakter swojej postaci. Na czym jej zależy? Jakie osoby mogą podnosić u niej ciśnienie? Może nie znosi szyderstw ze strony przeciwników? Z jakimi przeciwnikami lubi walczyć i z jakimi nienawidzi? Jest honorowa, czy może używanie nieczystych zagrywek w walce jest zwykłym pragmatyzmem? Czy postać potrafiłaby bezlitośnie skrzywdzić niewinnego, bezbronnego, czy słabszego od nas przeciwnika? Czy przeciwnik jest osobą dobrą, czy złą? Jakie cechy charakteru przejawiane przez wroga w walce mogłyby sprawić aby nasza postać zawahała się przed ciosem, bądź wyprowadziła go ze stu procentowym kapitałem swojej siły?
- Warto również poszukać rozwiązań w historii postaci. Być może postać posiada pewne niechlubne momenty ze swojej przeszłości, których się wstydzi, pragnie je wyprzeć z pamięci, bądź naprawić? Czy może żywi urazę do jakiejś konkretnej osoby, która mogłaby się przenieść na ogół członków danej grupy/rasy?
- Odzwierciedleniem emocji może być również wygląd przeciwnika. Jak nasza postać się czuje walcząc z przedstawicielem płci przeciwnej, dzieckiem, tudzież zwierzęciem? Być może osoby o danym wyglądzie przypominają postaci kogoś z przeszłości kogo nie chciałby/aby skrzywdzić?
- Warto zwrócić również uwagę na takie niuanse jak przynależność naszego przeciwnika. Być może nasza postać żywi urazę do danej strony konfliktu za różne działania, które są sprzeczne z jej poglądami?

Co do bonusów emocji. Jak znaleźć odpowiednie, pasujące rozwiązanie?
Najlepszym rozwiązaniem według mnie (Hoffman) jest wczucie się w swoją postać i zwizualizowanie sobie jej zachowania przy wystąpieniu danej emocji. Czy po usłyszeniu pewnych nieprzyjemnych słów postać chciałaby za wszelką cenę rozszarpać na kawałki swojego przeciwnika, czy może jednak zachowa choć odrobinę zimnej krwi? Być może, w tym pierwszym przypadku warto rozważyć wzrost siły, szybkości, bądź konkretnej umiejętności nastawionej czysto na destrukcję? Być może jednak nasza postać będzie się starała w danej chwili coś udowodnić swojemu przeciwnikowi i nie pozwoli sobie na to aby ataki przeciwnika ją powaliły? Wówczas użyteczny może być wzrost wytrzymałości, umiejętności defensywnej, bądź nawet zupełnie innej umiejętności, która miałaby nas przed tymi atakami uchronić?


Na koniec ostatnia ważna wskazówka - nie bójcie się pytać mistrzów gry i administratorów o pomoc przy rozwijaniu swojej postaci. Zawsze służymy radą abyście mogli znaleźć optymalne, pasujące wam rozwiązania


Karta Postaci |  Zanpaktou | Klan | Historia |  Kartoteka



[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl