Słucham słucham.
A co, wolisz, żeby każdy popierdalał z 20 NPC na postać biorących się za darmo z nicości tak jak to teraz funkcjonuje? Tak przynajmniej będzie trzeba za nich zapłacić, żeby nie mieć ich za darmo i nie szaleć rozpierdalając cały świat.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Nie nicości tylko z fabuły anime. Trzeba tylko ograniczyć ich ilość i siłę i tyle.
Offline
Jak masz na to inny sposób to dawaj, a jeśli nie to albo to zaakceptuj albo będziemy popierdalali z 20 terminatorami w oddziale i niszczyli świat Wyjdzie jeszcze gożej niz z najemnikami.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Poziom:18 - 90 g
Rasa: Shinigami
broń: Zanpaktou przez duże Z
shi-kai: 10 złota (*1,5 )
ban-kai: 50 złota (*2 )
(Vizard: 50 złota nie dam bo już całkiem wam się w głowach poprzewraca :P )
Umiejętności: Shunpo, utsusemi, Hohou 3 poziom, Shunkou 2lvl, hakuda 3lvl, Kidou 3lvl, Seken (5+10+22,5+20+22,5+22,5+7,5=100 g)(za armagedon z umiejętnościami można jeszcze jakieś kidou dowalić z tych najmocniejszych ale mojemu npc się nie przyda :P )
Statystyki:
Reiatsu: 5400 + kidou (1000)+ hakuda (1800) + 240000(za 600 g reiatsu) = 248200*1,5 (Shi kai)= 372300*2(Ban kai)=744600
Zaokrąglę totalnie Shunkou Hohou
Siła: 620 / 930 / 1861 *1,5 = 2791
wytrzymałość: 620 / 930 / 1861 *1,25 = 2326
Szybkość: 620 / 930 / 1861 *1,5 *1,25 = 3489*2(shumpo,utsusemi)~6977
Zręczność: 620 / 930 / 1861 *1,25 = 2326
Koszta:
-Za podstawowy mega kadłub na hero shinigami 250
-A stan twojego konta wynosi 850 to pozostaje mi 600 g na statystyki ^^
-Mina Hoffmana kiedy spotyka się z moim najemnikiem bezcenne
Ps. Wystarczy jeden terminator na usługach tego co mu harem zlikwidowali :P
Ostatnio edytowany przez Rafael (2012-12-03 17:19:25)
Offline
Uważam Hoffman, że lepszym rozwiązaniem niż kasa, jest opracowanie wspólnie z Rafem i Hao oraz wszystkimi, którzy mają coś mądrego do powiedzenia zasad ograniczających...jak widzisz po przykładzie. Ja mogę odczekać miesiąc i mam lepszego gościa niż ja sam za 130zł, i to nie byle jak większego...to nie dobry pomysł ale jak chcesz Hoff debilu. Ja dziś nie mam weny na opracowywanie zasad, jak złapie to napiszę, bo jutro wstaję o 6tej i jadę do Łodzi itd.
Offline
To skoro robimy z tego forum jakieś RPG strategiczne to kto jest za tym żeby dodać SMOKI! Będzie można na nich latać, będą zbroje i żywioły smoków! Kto jest za? Potem damy jeszcze najemników magów, palladynów, ninje i czołgi! Potem jeszcze samoloty, coraz nowsze technologie, bomby atomowe, statki kosmiczne... Mam dalej pisać do czego zmierza to forum?
Offline
Dobry pomysł Hayate!
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Ta...odwaliło Ci całkiem???? Hayate z nim tak nie żartuj bo zrobi z forum głupią grę komputerową. Już robi zresztą
Ja bym prócz kasy wprowadził takie zasady co do najemników:
1. Każdy NPC, którego chce mieć gracz, musi go spotkać/poznać/przyłączyć w fabule prowadzonej przez MG/Admina. Nie można po prostu zapłacić i miecz kogoś z powietrza.
2. NPC nigdy nie może być silniejszy niż gracz, do którego się przyłączył ani nie może mieć silniejszych umiejętności od miecza/resurrection itd. niż gracz, do którego się przyłączył.
3. Płacenie za NPC odbywa się niefabularnie w osobnym wątku - jakim? Zróbmy jakiś - i nie może być o nim mowa w wątkach fabularnych.
4. Fraccion członka Espady nie może przekraczać 4rech członków a ich łączne reiatsu nie może przekraczać reiatsu ich właściciela. NPC dowódcy jakiegoś oddziału nie mogą przekraczać liczby 10ciu(to buntownicy a nie Seiretei, jest nas mało!) ale słabszych ogólnie od Fraccion a ich łączne reiatsu nie może przekraczać reiatsu dowódcy. Dowódca klanu\Organizacji może mieć 10ciu NPC, członków, siła taka samo jak w oddziale i Fraccion(patrz wyżej.) Osoby bez dowództwa mogą mieć jednego towarzysza słabszego od siebie przynajmniej jeden poziom i nikogo więcej.
5. NPC nie może zabić gracza. I nie może mieć oddzielnej, swojej fabuły od MG/admina.
Co Wy na to?
Offline
1. zgadzam się oprócz "miecz" *mieć*
2. Hmm waham się bo nigdy ? Co jeśli np on odpali shi kai i ban kai a ja będę tylko patrzył co on robi ? Co jak on będzie silniejszy ?
3. OK
4. Załóżmy że miał bym 4 członków espady to każdy z nich i tak padł by od reiatsu mojego ;/ nie wspominając że tylko by wyglądali nic więcej. W organizacji już całkiem było by to aż zabawne wpada gracz i na start morduje 10 kolesi w wrogiej organizacji bez wysiłku. wiec automatycznie sprawiło by to że każdy miał by 1 NPC
5. NPC nie może zabić gracza. Sprawi to że NPC będzie umieć tylko podbijać umiejętności gracza lub obniżać te przeciwnika lub czymś w rodzaju tarczy głupie to będzie na moje, sprawi to że NPC będzie traktowane jak ekwipunek albo koń hoffmana.
6. Można będzie zabić komuś NPC ?
ZA (I nie może mieć oddzielnej, swojej fabuły od MG/admina.)
Za ostro po prostu nagle nikt nie będzie używał NPC z takimi zasadami nagle znikną bo będą tylko drogą ozdobą.
Chyba że może wcale gramy bez NPC pod kontrolą gracza.
Offline
1.Tak tak, błędzik mój
2.Chodzi mi ogólnie, proporcjonalnie, a nie chwilowo,w takiej sytuacji co piszesz może być silniejszy.
4.Okay to we Fraccion nie może być ich reiatsu łączne dwa razy większe niż właściciela Fraccion. A w oddziałach itd. Nie może być większe niż trzy raz reiatsu dowódcy. Oczywiście nikt z nich nie może być silniejszy niż właściciel w obu przypadkach powyższych. Ten punkt jeszcze dopracuje, po prostu chodzi mi o wprowadzenie takiej zasady, by ograniczyć reiatsu NPC w jakiś jasny sposób i tyle.
5. Czyli część o fabule oddzielnej niet, pasuje tak? Hmm, w sumie tak, wycofuje to na razie.
6. Tak, będzie można, to już rola właściciela by swoje "stadko" chronił i uważał na nie.
Offline
Mi pasuje teraz wszystko z tego co jest w twoim nass jeszcze tylko martwi mnie jak hoffman zacznie wyceniać ale jakoś przeżyję golda natrzepie bu haha
______
edit :
7. A będzie możliwość np dokupienia (douczenia) swojego NPC czegoś ?
Ostatnio edytowany przez Rafael (2012-12-06 17:23:12)
Offline
Nassanaelu najemnicy będą kupowani w karczmie także będzie to tak... pół fabularnie
I wpadłem właśnie na pewien pomysł, ale trzeba go opracować. Zróbmy może tak, żeby można było kupować najemników o 3 poziomy słabszych od nas za cenę jaką podałem LUB, kupować silniejszych od nas ale za 2 razy większą cenę
Myślę, że będzie git ale nie sprawdzałem jeszcze tego.
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Nie ma czegoś takiego, bo to by było nielogiczne... BOHATEROWIE NIEZALEŻNI NIE ROZWIJAJĄ SIĘ!
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline