Masutāshūtingu
Quincy poprzez żmudne treningi w posługiwaniu się ich łukiem, potrafią znacznie lepiej wykorzystać jego walory.
1 poziom:
+300 reiatsu
Wymagania:
50 punktów nauki
2 poziom:
+500 reiatsu
Wymagania:
75 punktów nauki
8 poziom postaci
Kontrola reiatsu poziom 1
3 poziom:
+1000 reiatsu
Wymagania:
100 punktów nauki
12 poziom postaci
Kontrola reiatsu poziom 2
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Rōdo
Quincy nauczyli się zwiększać siłę swoich strzał poprzez skumulowanie w nich większych ilości reiatsu. Quincy może dzięki tej umiejętności wystrzelić strzałę o sile jego x1,5 lecz ponosi za to większe koszty w reiatsu.
Wymagania:
3 poziom postaci
Kontrola reiatsu poziom 1
50 reiatsu za strzałę
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Gintou
Gintou, jest to kategoria umiejętności Quincych, która wymaga użycia srebrnych rurek.
Wolke:
Dzięki jednej srebrnej rurce oraz odrobinie reiatsu jesteśmy w stanie zamortyzować upadek z dużych wysokości.
Wymagania:
1 srebrna rurka
50 reiatsu
10 punktów nauki
Sprenger:
Quincy do tej techniki wykorzystuje 5 seele shnaiderów, które rozkłada wokół nieprzyjaciela tworząc pięciokąt, gdzie przeciwnik stanowi jego środek. Przeciwnik zostaje unieruchomiony i w żaden sposób, nie może się uwolnić. Po wylaniu zawartości srebrnej rurki na jeden z seele shnaiderów, wnętrze pięciokąta zamienia się w strumień potężnej energii, która niszczy wszystko co znajduje się wewnątrz niego. Siła techniki to siła użytkownika x4.
Wymagania:
75 punktów nauki
8 poziom
5 seele shnaiderów
1 srebrna rurka
500 reiatsu
Haizen:
Quincy za pomocą srebrnej rurki tworzy coś na rodzaj prostokątnego bloku, który atakuje przeciwnika z wielką siłą. Siła ataku to siła użytkownika x2.
Wymagania:
80 punktów nauki
10 poziom postaci
3 srebrne rurki
200 reiatsu
Gritz:
Gtitz jest techniką, która pozwala na unieruchomienie przeciwnika za pomocą srebrnej rurki tworząc coś na rodzaj sarkofagu, w którym zamknięty zostaje przeciwnik. Siła potrzebna do przełamania gintou to siła użytkownika x2.
Wymagania:
100 punktów nauki
13 poziom postaci
1 srebrna rurka
500 reiatsu
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Hirenkyaku
Technika ta jest bardzo podobna do shunpo Shinigamich czy też Sonido Arrancarów. Różnica jednak polega na tym, iż nie wydaje ona żadnego dźwięku. Szybkość użytkownika podczas tej techniki jest dwukrotnie większa.
Wymagania:
5 poziom postaci
50 punktów nauki
100 reiatsu
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Absorbcja
Quincy w zależności od terenu na którym się znajduje, potrafi wolniej lub szybciej pobierać cząsteczki duchowe z otoczenia i przyswajać je na swoje własne potrzeby. Cząsteczki przyswajane są w tempie 500 reiatsu na post lecz w Soul Society dzieje się to 2 razy szybciej. Quincy nie może w tym czasie walczyć, a swoje reiatsu może zregenerować, a nawet zwiększyć ponad swój poziom reiatsu jednakże nie może przekroczyć półtora swojego podstawowego poziomu reiatsu.
Wymagania:
75 punktów nauki
5 poziom postaci
Kontrola reiatsu poziom 1
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Ransoutengai
Jest to technika, za której pomocą Quincy są w stanie wyleczyć zerwane ścięgna czy też nawet złamania za pomocą nici reiatsu, które oplatają ich ciało. Nieprzydatne wcześniej kończyny są znów zdatne do użytku.
Wymagania:
80 punktów nauki
10 poziom postaci
Kontrola reiatsu poziom 2
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Blut
Dzięki umiejętnościom kontroli reiatsu, Quincy są wstanie wpuścić własne reiatsu do swojego krwioobiegu, dzięki czemu mogą zwiększyć swoją siłę ataku, bądź wytrzymałość na ataki.
Blut Vene:
Wytrzymałość wzrasta o *1,25 wytrzymałości użytkownika
koszt: 300 reiatsu/post
Wymagania:
20 punktów nauki:
Poziom 6
Kontrola reiatsu poziom 2
Blut Arterie:
Siła wzrasta o *1,25 siły użytkownika
koszt: 300 reiatsu/post
Wymagania:
20 punktów nauki:
Poziom 6
Kontrola reiatsu poziom 2
Blut Vene Anhaben:
Ulepszona forma Blut Vene, dzięki której możemy wytworzyć dookoła siebie barierę, która jest w stanie zablokować kidou do 63 poziomu, oraz obniżyć wartość ataku przeciwnika o wartość *1,5 wytrzymałości użytkownika.
koszt: 400 reiatsu
Wymagania:
40 punktów nauki:
Poziom 8
Kontrola reiatsu poziom 3
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Kirchenlied: Sankt Zwinger
Quincy za pomocą reiatsu wytwarza wokół siebie ogrodzenie ze słupów reiatsu, które spełnia dla niego rolę ochronną. Kiedy przeciwnik przejdzie przez ogrodzenie, zostaje zaatakowany promieniem reiatsu pochodzącym ze wszystkich słupów o sile *3 siły użytkownika. Jednak, jeśli bariera nie zostanie użyta po okresie dwóch postów po jej uwolnieniu, zniknie.
koszt: 1500 reiatsu
Wymagania:
120 punktów nauki
Poziom 12
Kontrola reiatsu poziom 2
Karta Postaci | Zanpaktou | Klan | Historia | Kartoteka
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline