Nassanael - 2012-05-29 13:38:42

Tropienie Reiatsu.
Umiejętność tylko dla Skrytobójców, powiedzmy uczona przez ich dowódcę.
Gdy użytkownik tej umiejętności znajdzie trupa, obojętnie czy sojusznika czy nie. Może go zbadać i wyczuć dokładną ilość reiatsu i kierunek w którym się udał sprawca śmierci. Może go dogonić w normalnym forumowym tempie( nie, że nagle znajduje się 100km dalej i atakuje...) i otrzymuje bonus do szybkości i siły 40proc(do uzgodnienia)  na jeden pierwszy post gdy atakuje z ukrycia tamtą osobę. Ofiara tej zdolności może tylko się bronić, żadnych działań ofensywnych. Posiadacz zdolności otrzymuje też o połowę większą wytrzymałość na reiatsu(gdy normalnie by padł z powodu zbyt dużej różnicy) na okres czterech postów.   Zdolność działa tylko na wrogów buntowników.
Postawa Obronna.
Umiejętność tylko dla Strażników.
Gdy Strażnik ma kogoś bronić przed wrogiem z poza buntowników otrzymuje bonus bonus do wytrzymałości i siły 30proc na okres 3 postów ale nie może robić nic innego prócz obrony tej osoby którą miał bronić, tzn., że nie może tego wykorzystać i uciec do seiretei narobić burdelu. Tylko w obecności bronionego celu bonus działa. Nie czuje też wtedy bólu i strachu a jego wytrzymałość na większe reiatsu jest o połowę większe niż normalnie by padł z powodu zbyt dużej różnicy. Zdolność działa tylko na wrogów buntowników.

Walka w Domu.

Wszyscy wierni Seiretei otrzymują plus 10proc do każdej statystyki gdy walczą w Seiretei.

Mam też pomysły na Zanpakutou i fabuły dla kapitanów z Seiretei ale to nie teraz, nie zdążę. Sorka.

GotLink.pl